ازسوی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو

شروط آبرسانی به مسکن مهر اعلام شد

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو، شرط آبرسانی به مسکن مهر پردیس را سلامت آب شرب اعلام کرد و گفت: اگر سلامت آب تایید شود، شرایط تحویل ۴۵۰۰ واحد فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۶
شروط آبرسانی به مسکن مهر اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، محمدرضا امیرکمالی گفت: قرار است در شهر جدید پردیس ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر اجرا شود که ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد اجرا شده و یا در حال اجراست و ۴۵۰۰ واحد در این شهر اجرایی شده که دو مجموعه شرکت عمران شهرک پردیس و وزارت نیرو، وظیفه اجرای یک‌سری وظایف را به عهده دارند.

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با تاکید بر اینکه آبرسانی به پردیس منوط به اطمینان از سلامت آب شرب است، افزود: آبرسانی منوط به تأیید نمونه‌برداری و کیفیت آب از سوی وزارت بهداشت خواهد بود و وزارت نیرو تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم از آب شرب سالم و با کیفیت بهداشتی بهره‌مند باشند.

امیرکمالی ادامه داد: در بخش ۸۰ هزار واحدی پردیس که این ۴۵۰۰ واحد نیز جزو آن مجموعه است، اجرای ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و مخازن و شبکه توزیع آب و شبکه جمع آوری فاضلاب به عهده شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده و نصب انشعاب آب و فاضلاب بعد از اجرایی شدن شبکه‌های آب و فاضلاب و تأمین آب در محل خروجی تصفیه خانه آب شهر پردیس، به عهده وزارت نیرو خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلی که در این خصوص وجود داشته است، اظهارداشت: ایستگاه پمپاژ آب این ۴۵۰۰ واحد توسط شرکت عمران، شهر جدید پردیس اجرا می‌شود و هم اینک ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل نیاز به ۲ تا ۳ ماه زمان دارد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو افزود: قرار بود قسمتی از خط انتقال همین ایستگاه پمپاژ، آب را به مخازن مورد نیاز برای این ۴۵۰۰ واحد منتقل کند و چون این ایستگاه تکمیل نبود وزارت نیرو اعلام کرد، ‌تأمین آب سالم و بهداشتی از طریق تصفیه‌خانه امکان پذیر نیست.

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر ادامه داد: قرار بود که آب شرب این ۴۵۰۰ واحد به‌ صورت سیار یا روش‌های دیگری آبرسانی شود، ولی ممکن بود که سلامت مردم در خطر قرار گیرد، لذا به دلیل آماده نبودن امکانات، ‌ افتتاح به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه ایستگاه پمپاژ یکی دو ماه زمان نیاز دارد، گفت: در نشست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار شد از روش دیگری که در آن خط انتقالی وجود دارد، با بررسی و آزمایشی که توسط وزارت بهداشت در خصوص نحوه تأمین آب انجام می‌پذیرد، در صورتی که سلامت و بهداشتی بودن آب شرب مورد تأیید قرار گیرد، می‌توانیم سریعا آب را تحویل نمائیم تا شرایط افتتاح این ۴۵۰۰ واحد فراهم شود.

امیر کمالی تاکید کرد: این کار منوط به تأیید نمونه‌برداری و کیفیت آب از سوی وزارت بهداشت خواهد بود و وزارت نیرو تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مردم از آب شرب سالم و با کیفیت بهداشتی بهره‌مند باشند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسام
-
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
لطفا هر كاری میكنید زودتر مردم دیگه صبرشون تمومشده.مردم حوصله پاس كاری ندارن...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها