گزارش کامل مجمع دیروز فدراسیون فوتبال

تاج فوتبال بر سر «تاج»

با وجود همه حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی که در مورد مجمع و انتخابات فدراسیون فوتبال وجود داشت، سرانجام این مجمع در آکادمی ملی المپیک تشکیل و انتخابات برگزار شد تا مهدی تاج با 50 رای به عنوان رئیس چهار ساله فدراسیون فوتبال تا سال 99 انتخاب شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۰

گزارش کفاشیان

علی کفاشیان که آخرین ثانیه‌های ریاستش بر فدراسیون فوتبال را سپری می‌کرد، گزارشی از چهار سال و چهار ماه ریاست دوره دوم خود ارائه کرد. او چهار ماه بیشتر از زمان مقرر رئیس بود، اما سرانجام صندلی شماره یک را در اختیار مهدی تاج قرار داد. البته او در انتخابات نایب‌رئیس اول فدراسیون 64 رای آورد تا نایب‌رئیس اول فدراسیون باشد. در دوره اول ریاست کفاشیان، تاج نایب‌رئیس اول او بود که بعد از جدایی یک ساله، او به عنوان نایب‌رئیس دوم مسئولیت سازمان لیگ را به‌عهده گرفت.

73 عضو مجمع

مجمع فدراسیون فوتبال 74 عضو دارد که بجز کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی که خارجی است و حق رای ندارد، دیگر اعضا در مجمع حاضر شدند. البته به جای کی‌روش برای محمد خاکپور، سرمربی تیم ملی امید کارت صادر شد که او به مجمع نیامد.

انتخاب مهدی تاج

مهدی تاج برای انتخاب دور اولی به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، باید دوسوم آرای مجمع را به خود اختصاص می‌داد. یعنی از 73 رای باید 49 رای یا بیشتر از آن را به دست می‌آورد که او 50 رای را از آن خود کرد تا در دور اول به عنوان رئیس معرفی شود. مصطفی آجورلو 15 رای و عزیز محمدی شش رای آوردند تا بعد از انتخابات به شکل برگزاری آن، انتقاد و اعتراض کنند.

نایب‌رئیس دوم برای مجمع بعد

الهه عرب عامری، نایب‌رئیس سوم و مسئول فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال شد، اما دکتر محمود اسلامیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون که برای نایب‌رئیسی دوم ثبت‌نام کرده بود، رای نیاورد . به این ترتیب انتخاب نایب‌رئیس دوم فدراسیون به مجمع بعدی سپرده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها