اینستاگرام که در 2010 خلق و راه‌اندازی شد امسال به ششمین سال حیات خود پا گذاشت. این شبکه اجتماعی موبایلی که مختص به اشترک گذاردن عکس و فیلم کوتاه است، برای بیش از 400 میلیون کاربر خود محبوبیت زیادی دارد. محبوبیت اینستاگرام در حال صعود است. به گزارش فرارو، ‌محبوبیت در این شبکه با تعداد فالوئر یا طرفدار اندازه‌گیری می‌شود. همه دوست دارند بدانند پرطرفدارترین افراد یا صفحات در اینستاگرام چه کسانی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۴

پنج ایرانی که بیشترین فالوئرها را در اینستاگرام دارند عبارت است از:

1ـ بهنوش بختیاری: بهنوش بختیاری با بیش از چهار میلیون و 200هزار فالوئر نفر اول این فهرست است. او که در بیش از 20 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است بین کاربران اینستاگرامی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

2ـ الناز شاکردوست: نفر دوم این فهرست با بیش از سه میلیون و 500هزار فالوئر است. شاکردوست کار حرفه‌ای خود را از تئاتر شروع کرد. در 19سالگی با بازی در فیلم گل یخ پا به سینما گذاشت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به بازیگری پرکار شد.

3ـ مهناز افشار: این بازیگر با صفحه اینستاگرامی با سه میلیون و 400هزار فالوئر در رتبه سوم این فهرست جای می‌گیرد. وی بازیگری را با یک مجموعه تلویزیونی به نام گمشده در سال 1377 شروع کرد.

4ـ سحر قریشی: چهارمین هنرمند این فهرست سحر قریشی با سه میلیون و صد هزار فالوئر اینستاگرام است. وی پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

5 ـ آرمین زارعی: نفر پنجم این فهرست با حدود دو میلیون و 800 هزار فالوئر است. او با نام آرمین 2AFM به دنیای موسیقی رپ فارسی پا گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها