والدین همیشه این فرصت را ندارند که بتوانند برای کودکانشان در شب کتاب بخوانند، خصوصا اگر در سفر و یا تا دیروقت مشغول کار باشند. سامسونگ در حال کار بر روی یک راه‌حل بالقوه برای حل این معضل دوران مدرن است: قصه‌های شبانه واقعیت مجازی (BedTime VR Stories)، یک اپلیکیشن جدید در Gear VR که به والدین این امکان را می‌دهد که قصه گفتن به همراه کودکان خود را تجربه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۴
قصه‌های شبانه برای والدین پرمشغله

به گزارش جام جم کلیک ، در ابتدا، ممکن است این موضوع واقعیتی ناراحت‌کننده از عصر ارتباطات در آینده نزدیک به نظر برسد (خصوصا وقتی که مادر و دختر در ویدیوی منتشرشده توسط سامسونگ سعی می‌کنند دستان یکدیگر را بگیرند، در حالی که دستشان به جایی نمی‌رسد). اما این موضوع یک امکان بالقوه است خصوصا برای والدین پرمشغله که می‌خواهند کاری غیر از انجام دادن چت‌های ویدیویی با فرزندانشان پیش از خواب انجام دهند.

البته شما برای اینکه بتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید نیازمند دو هدست Gear VR هستید و همچنین دو گوشی سامسونگ که آنها را درون هدست‌ها قرار دهید.

این اپلیکیشن در حال حاضر در انگلستان آزمایش شده است، اما درباره اینکه این شرکت قصد دارد چطور این محصول را در مقیاس وسیع‌تری منتشر کند هنوز صحبتی نشده است.

با این وجود، یک مشکل اساسی در خصوص قصه‌های شبانه واقعیت مجازی وجود دارد. اینکه مجبور باشید در شب به نور آبی رنگ صفحه کامپیوتر یا گوشی خود خیره شوید به اندازه کافی بد هست، بنابراین تابیده شدن نور روشن صفحه OLED در برابر چشمانتان درست پیش از زمان خواب، یک محرک برای بی‌خوابی شبانه است و این چیزی نیست که والدین برای کودکان خود بپسندند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها