دایی ندا، دانش‌آموز 9 ساله زنجانی که از سوی معلمش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، ضمن اعلام جزئیات این حادثه عنوان کرد: دختر دیگری نیز از سوی این معلم مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت که خانواده‌اش از طرح شکایت خودداری کردند.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۰
جزئیات آزار دانش‌آموز 9 ساله توسط معلم در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین ، دهم بهمن سال گذشته زمانی که دخترک راهی خانه‌شان شد، با خودش عهد کرد هر اتفاقی بیفتد، دیگر پایش را به آن مدرسه نگذارد، به خانه که رسید، گوشه‌ای دراز کشید و به مادرش گفت دلش درد می‌کند و دیگر نمی‌خواهد به مدرسه برود. اصرارهای مادر باعث شد تا لب بگشاید و واقعیت تلخی را بگوید که حدود یک ماهی می‌شد با آن درگیر بود.

دایی ندا درباره حادثه تلخی که برای دختر خواهرش در مدرسه یکی از روستاهای زنجان رخ داد، می‌گوید: معلم حدود یک ماه فیلم‌های مستهجن به دخترها نشان‌ می‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دخترش را جداگانه به دفتر فراخوانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود. ظاهرا با 11 دانش‌آموز پسرش کاری نداشته اما دختر خواهرم و دختر دیگری که کلاس دوم بوده را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. معلم مدرسه که متاهل است، بچه‌ها را تهدید کرده بود اگر در این باره حرفی بزنند، آنها را کتک می‌زند. زمانی که از این موضوع با خبر شدیم، بلافاصله به پاسگاه رفته و شکایت کردیم.

با شکایت ما رایانه‌ای که فیلم‌ها را توسط آن به بچه‌ها نشان می‌داد، توسط پلیس فتا جمع‌آوری شد تا درباره آنها تحقیق شود.

او می‌گوید: خانواده دختر دیگری که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، از شکایت صرف نظر کرد اما ما شکایت را ادامه دادیم. پزشکی قانونی تعرض اولیه را تائید کرد و متهم دستگیر شد، اما بعد از چند روز آزاد شد. باتوجه به موضوع، پرونده به دادگاه کیفری استان زنجان ارسال و متهم دوباره بازداشت شد اما این‌بار بعد از یک ماه با قرار وثیقه 200 میلیونی آزاد شد. حالا هم دادگاه درخصوص اتهام تجاوز به عنف قرار منع تعقیب صادر کرده و عمل متهم را در حد روابط نامشروع دانسته است.

منبع:آنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
علیرضا
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
دخترك بیچاره.بكشید این پست فطرتو.
زنجانی
-
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
آیا آن به ظاهرمعلم پست اهل زنجان بوده؟
واقعا بعیدمیدانم درزنجان چنین موجودی زندگی كرده باشد.
به عنوان یك زنجانی واقعا متاسفم.
اهل زنجان
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
بله بنده كاملا اطلاع دارم . ایشان اهل و ساكن زنجان هستند .
قاسم
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
با سلام در شان یك معلم نیست كه چنین كاری از او سربزند. اما اگر حقیقت داشته باشد.باید حسابی گوشمالی شود.اقای فانی پیگیری كنید.
مریم
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
حالا قسمت فاجعه بار این قصه اینجاست كه این رذل به شغل معلمی می پردازه اما من جوان های پاكی رو می شناسم كه با مدرك فوق لیسانس كارگری میكنند تا دستشون رو جلوی نامرد دراز نكنن تازه اگه بخوان زكات علمشون رو بدن احیانا در مدرسه ای به عنوان معلم حق التدریس درس بدن غیرممكن هست چون به جای اینكه برن دو سال تو دانشسرای تربیت معلم درس بخونن رفتن 6 سال دانشگاه تهران درس خوندن.
بینام
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
میبینم كه فرهنگی های گرامی سكوت اختیار كردن و این خبر رو كامنت بارون نمیكنن و... كجاست معلم و مدیر منصفی كه به عنوان شكل دهنده ی فرهنگ جامعه، ازین اتفاقات تهوع آور اظهار انزجار و برائت كنه؟!!!!!
شوره زار
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
وای به روزی كه بگندد نمك!!!!!!
ناشناس
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
ای وای من
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها