سناتور جمهوری خواه سنای آمریکا:

دیگر هیچکس در جهان به آمریکا اعتماد ندارد

جان مک کین گفت: سیاست خارجی انفعالی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در هفت سال گذشته سبب شده است دیگر دوستان و دشمنان آمریکا در اطراف جهان به قول ما اعتماد نکنند.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۲
دیگر هیچکس در جهان به آمریکا اعتماد ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، رییس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا با اشاره به ملاحظات آمریکا درباره چین و توافق هسته ای ایران تصریح کرد : سیاست خارجی انفعالی باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، در هفت سال گذشته سبب شده است دیگر دوستان و دشمنان آمریکا در اطراف جهان به قول ما اعتماد نکنند، عزم و اراده ما را زیر سؤال برند و به تعهد ما شک کنند.

سناتور جان مک کین، سناتور جمهوری خواه از ایالت آریزونا که ریاست کمیته قوای مسلح سنای آمریکا را نیز برعهده دارد در نطق هفتگی خود افزود : برای هفت سال، تحت حکومت رییس جمهوری که بیشتر بر عقب نشینی - به جای موفقیت - تمرکز دارد (اوباما)، ما بارها و بارها شاهد رنگ باختن امیدهای صلح بوده ایم. آنچه متأسفانه روشن است، این است که این رئیس جمهور هیچ راهبردی برای معکوس کردنِ موفقیت آمیزِ موج کشتار و ویرانگری ندارد... و این در دنیایی است که ژنرال جیمز کلپر، رئیس سازمان اطلاعات ملی، درباره اش گفته است که هرگز با بحران های بیشتر و آوارگان بیشتر که امروزه ما با آن مواجه ایم، روبرو نبوده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها