خداحافظی بازیکنان اتفاق عجیبی نیست

مهدوی : هیچ هدفی نیست جز المپیک

می گویند دوره مهدی مهدوی در تیم ملی والیبال تمام شده، می گویند دیگر فروغ ودرخشش گذشته را ندارد و می گویند دیگر وقت آن است که جای خود را به جوان ترها بدهد اما این بازیکن در روزهای اخیر با قدرت و انگیز در تمرینات تیم ملی والیبال ظاهر شد تا در نهایت نظر مثبت لوزانو را جهت اعزام به فرانسه و حضور در دیدارهای تدارکاتی ایران با تیم ملی والیبال فرانسه را جلب کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۲
مهدوی : هیچ هدفی نیست جز المپیک

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدوی که یار دیرینه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران است در تمرینات بیشتر از هر بازیکن دیگری فریاد می زند و البته بیشتر از هر بازیکن دیگری زمین می خورد!

گفت و گوی جام جم آنلاین با این بازیکن تیم ملی پیش روی شماست:

-آنچه که در تمرینات با لوزانو گذشت راضی کننده به نظر می رسد؟

بله، ما با لوزانو کم کم به سطحی ایده آل می رسیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد. لوزانو خیلی نکته سنج و باریک بین است و می تواند ما را به هدفمان برساند. فعلا جو خوب و مثبتی وجود دارد و انگیزه ها چند برابر شده است.

-واقعا برای صعود به المپیک چقدر شانس دارید؟

بحث شانس نیست. ما باید توانایی خودمان را با بیشترین میزان تلاش نشان بدهیم. البته که در رقابت های انتخابی المپیک کار بسیار مشکلی در پیش رو داریم اما بدون فکر کردن به رقبایی همانند فرانسه و لهستان باید به کنار زدن استرالیا فکر کنیم. تمرکز ما باید بر روی استرالیا باشد.

-بین لوزانو و کواچ چه تفاوتی می بینید؟

دوره کواچ دیگر تمام شد و ما دیگر پرونده خاطرات او را باید ببندیم. مسلما این دو مربی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند اما بدون مقایسه باید بگویم لوزانو به هدف ما خیلی نزدیک است. او مربی بزرگی است و می داند چگونه رفتار کند.

-چرا در روزهای اخیر تا این اندازه بحث خداحافظی بازیکنانی مثل شما و محمودی پس از المپیک داغ شد؟

به نظر من اصلا درست نیست در این برهه درباره خداحافظی صحبت کنیم. البته من در اینباره تصمیماتی دارم اما باید به وقتش مطرح شوند نه الان که تیم ملی والیبال خود را برای رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند. تمام تمرکز ما باید بر روی این مساله باشد. متاسفانه در این مدت مدام همه دنبال این موضوع بودند . این موضوع باعث می شود که نظم تیم ملی به هم بخورد و همه چیز تحت شعاع خداحافظی قرار بگیرد. خداحافظی بازیکنان با تیم ملی یک موضوع عادی است اما اینجا چنان با آن برخورد می شود که انگار اتفاقی عجیب افتاده. ما هدفی جز المپیک نداریم و اکنون نمی خواهیم درباره چیزی به غیر از آن صحبت کنیم.

-اکنون حتی به لیگ جهانی هم فکر نمی کنید؟

خیر. هر چیزی سر جای خودش. الان هم و غم ما انتخابی المپیک است و به غیر از آن هیچ چیز اهمیت ندارد.

دیدار تدارکاتی با فرانسه چقدر می تواند مفید باشد؟

فرانسه بهترین محک ممکن برای ماست. این دیدارها می تواند عیار واقعی ما را مشخص کند و باعث شود به صورت جهش وار به آمادگی بالایی دست یابیم. البته دیدار با فرانسه تنها دیدار تدارکاتی ما نخواهد بود و به غیر از آن با لهستان و چین هم مسابقه خواهیم داشت.

-می توانید با اطمینان از صعود به المپیک حرف بزنید؟

من فقط می توانم بگویم انگیزه و اتحاد قابل توجهی برای صعود به المپیک داریم. در این میان نیاز به حمایت داریم . المپیک دیگر نباید برای ما رویا باشد. اینبار می خواهیم به آن برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها