هفته بیست و ششم لیگ برتر از فردا در حالی آغاز می شود که دیدارهای بسیار حساسی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۴
نبرد بزرگ علی منصور با پرسپولیسی ها/ استقلال به صدر می رسد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا هشت مسابقه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال برگزار می شود. نگاهی کوتاه به این رقابت ها می اندازیم:

پرسپولیس- نفت تهران

منصوریان از یک هفته پیش خط و نشان کشیدن برای پرسپولیس را شروع کرده، پرسپولیسی که پس از پیروزی پر گل در دربی حالا روی ابرها سیر می کند. منصوریان می گوید راه قهرمانی پرسپولیس را ناهموار می کند. یک مربی استقلالی می خواهد ترمز پرسپولیس را بکشد هر چند پرسپولیسی ها نیز حسابی آماده هستند.

اما برای پرسپولیسی که پنج برد متوالی داشته شکست یک استقلالی دیگر و ادامه صدرنشینی برای نزدیک شدن به قهرمانی مهم ترین مساله است.

شکست یا تساوی پرسپولیس استقلال خوزستان و استقلال را به قهرمانی امیدوار می‌کند و شاید یکی از این دو تیم صدر را از پرسپولیس بگیرند. هواداران پرسپولیس قطعا روز پنجشنبه برای خواندن سرود قهرمانی و جشن گرفتن پیروزی تیم‌شان مقابل یک مربی استقلالی به ورزشگاه آزادی می‌ روند.

پدیده- ذوب آهن

پدیده پس از یک شکست سنگین مقابل راه آهن حالا این هفته مقابل ذوب آهن قرار می گیرد. شاگردان یحیی گل محمدی در ذوب آهن خیلی وقت است که خوب نتیجه نگرفته اند و 5 هفته ای می شود که پیروز نشده اند. این دیدار برای ذوبی ها اهمیتی خاصی دارند، پیروزی پس از پنج هفته مهم ترین هدف است.

سپاهان- گسترش فولاد تبریز

هر دو تیم برای رتبه تک رقمی تلاش می کنند. سپاهانی ها اینبار محرم نویدکیا را در اختیار ندارند.

فولاد- استقلال اهواز

استقلال اهواز به عنوان یک تیم سقوط کرده باید مقابل فولاد قرار بگیرد. فولادی ها هم خطر سقوط دارند و اگر فقط دو امتیاز دیگر بگیرند در لیگ ماندنی می شوند. فولاد در این بازی می‌تواند مقابل تیم بی‌انگیزه استقلال پیروز شود.

استقلال خوزستان- راه آهن

اوج هیجان در قعر و جدول. استقلال خوزستان برای ماندن در کورس قهرمانی تلاش می کند و راه آهن برای بقا در لیگ برتر. یک مسابقه حساس و تمام عیار. یک بازی مرگ و زندگی. کدام یک می برند؟

صبای قم - سیاه جامگان

صبا در حالی که مشکلات مالی زیادی دارد با علی دایی مقابل سیاه جامگان قرار می گیرد. صبا که هدف آسیایی شدن داشت اکنون در اندیشه رسیدن به پله پنجم جدول است. سیاه جامگان هم که هفته گذشته در یک بازی دیدنی تراکتورسازی را شکست داد می خواهد مقابل صبا هم پیروز باشد.

تراکتورسازی- ملوان

دومین هفته بدون مهرداد اولادی برای ملوانی ها. تراکتوری که هفته گذشته از کورس قهرمانی خارج شد حالا در مقابل ملوانی قرار می گیرد که هنوز سوگوار مهرداد اولادی است.

ملوان بعد از درگذشت اولادی به یک برد خوب مقابل سایپا رسید. باید دید قوی سپید بازهم می‌تواند با بال‌های مهرداد اولادی پرواز کند یا مقابل تراکتورسازی زمین‌گیر خواهد شد؟

سایپا- استقلال

تلاش های استقلال برای گرفتن صدر از سرخ ها ادامه دارد. آنها پس از شکست سنگین در دربی یک پیروزی مهم مقابل فولاد به دست آوردند و حالا هم مقابل سایپا به چیزی به غیر از پیروزی فکر نمی کنند و البته با تمام وجود منتظر لغزش سرخ های پایتخت هستند. بازگشت استقلال به صدر دور از دسترس نیست. سایپا اوضاع خوبی ندارد. آنها هفت هفته است که بردی نداشته اند و حالا باید مقابل استقلال با انگیزه قرار بگیرند البته پیروزی سایپا در این بازی ممکن است زمینه‌ساز قهرمانی سرخپوشان قبل از پایان لیگ را فراهم کند. مظلومی نمی‌خواهد تیمش قبل از پایان لیگ از قهرمانی نا امید شود بنابراین احتمال دارد استقلال بازهم با بازیکنان جوان و یک تیم تهاجمی به مصاف تیم سایپا برود و شاید سایپا یک باخت سنگین دیگر را تجربه کند.

برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر:

پنجشنبه 9 اردیبهشت 95 همه دیدارها ساعت 18 و به طور همزمان آغاز می‌شود.
پرسپولیس- نفت تهران- ورزشگاه آزادی
پدیده خراسان – ذوب آهن- ورزشگاه ثامن
فولاد مبارکه سپاهان- گسترش فولادتبریز- ورزشگاه فولاد شهر
فولاد خوزستان- استقلال اهواز- ورزشگاه غدیر
استقلال خوزستان- راه آهن- ورزشگاه تختی
صبای قم- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه یادگار امام قم
تراکتورسازی تبریز – ملوان بندر انزلی- ورزشگاه یادگارامام تبریز
سایپا- استقلال تهران- ورزشگاه تختی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها