دو پسر جوان که متهم به آزار دختر جوانی هستند، در جلسه دادگاه مدعی شدند شاکی به خاطر گرفتن کرایه بالا این شکایت را علیه آنها مطرح کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۷
ادعای عجیب 2 جوان آزارگر در دادگاه

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از صبح 21 تیر سال گذشته و در پی شکایت دختر جوانی از دو پسر آزارگر آغاز شد. دختر 28 ساله به نام لیدا در اظهاراتش گفت: مهندس صنایع هستم و در یک شرکت کار می‌کنم. ساعت 7 صبح به قصد رفتن به محل کارم، از بلوار پروین تهرانپارس سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خیابان استخر بروم. راننده خودرو حوالی پل استخر مسیرش را به سمت اتوبان زین‌الدین تغییر داد و وقتی به او اعتراض کردم، مدعی شد جاده لشگرک بسته شده و باید از این مسیر برویم. تازه وارد اتوبان شده بودیم که پسر جوان درهای خودرو را قفل کرد. بار دیگر به او اعتراض کردم که این بار سرنشین جلو که لباس سربازی به تن داشت، به صندلی عقب آمد و با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دقایقی بعد راننده خودرو نیز به صندلی عقب آمد و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. هر چه به او التماس کردم فایده‌‌ای نداشت.

با ردیابی خودروی متهمان، آنها شناسایی و خیلی زود دستگیر شدند.

متهمان پس از دستگیری و روبه‌رو شدن با دختر جوان، اتهام خود را قبول کردند. پسر راننده گفت: خودرو را دو روز قبل از دوستم گرفتم تا چند روزی با آن کار کنم. روز حادثه در حال رساندن شاهین به پادگان بودم که دختر جوان را تنها کنار خیابان دیدیم. وسوسه شدیم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم. دختر جوان را به عنوان مسافر سوار خودرو کردیم و به بهانه بسته بودن مسیر به انتهای اتوبان زین‌الدین بردیم و مورد آزار و اذیت قرار دادیم. سپس او را حوالی تهرانپارس از خودرو به بیرون پرت کرده و از ترس دستگیری، خودرو را به صاحبش تحویل دادیم.

شاهین 20 ساله نیز در بازجویی با تائید حرف‌های سهیل گفت: من سرباز هستم و آن روز تحت تأثیر وسوسه‌های شیطانی قرار گرفتم.

متهمان در ادامه منکر اتهامات خود شده و ادعا کردند اعترافات اولیه آنها تحت فشار بازجویی بود. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

صبح دیروز متهمان در حالی پای میز محاکمه قرار گرفتند که شاکی رضایت خود را اعلام کرده بود. در ابتدای این جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، سهیل با رد اتهامش گفت: روز حادثه با شاهین تصمیم گرفتیم به شمال کشور برویم اما چون پول نداشتیم، می‌خواستیم با مسافرکشی، 50 هزار تومان جمع کنیم. شاکی را دربست سوار کردیم تا او را به مقصدش برسانیم. وقتی به مقصد رسیدیم، گفتم کرایه‌اش 15 هزار تومان می‌شود اما او مدعی شد کرایه‌اش 5000 تومان است. بر سر کرایه با هم درگیر شدیم و او گفت انتقام می‌گیرد. فکر نمی‌کردم او این شکایت را علیه ما مطرح کند.

متهم در ادامه درباره اعترافات قبلی خود گفت: تحت فشار بازجویی اعتراف کردم و هیچ‌کدام از حرف‌هایم صحت نداشت.

در ادامه شاهین هم با تائید دفاعیات سهیل مدعی شد، فقط برای رهایی از فشار بازجویی به ربودن دختر جوان و آزار و اذیت او اعتراف کرده است.

متهمان پس از دفاعیات، با حکم دادگاه به تحمل شلاق محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
۰
۰
اصلا معلومه چی نوشتید ؟
اگر خبری رو نمی تونید درست اطلاع رسانی كنید اصلا مطرح نكنید
ما نفهمیدیم بالاخره دختره آزار و اذیت شده بود یا دروغ گفته بود ؟
اگر پسرها كاری نكرده بودند پس چرا شلاق خوردند ؟
محمد
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
۰
۰
من نمیفهمم قانون ما چجوری تفسیر میشه ، اگر اتهام ازار و اذیت بوده كه دیگه رضایت شاكی این وسط مهم نیست چون این جرم از قضیه عمومی پیگیری میشه ، معلوم نیست ... چه خبره، حالا به طریقی رفتن به كمك شاكی قضیه رو ماست مالی كردن شلاق خوردن فردا وقیح تر میشن به دخترای دیگه تجاوز میكنن شك نكنید این بار هم بار اولشون نبوده كه این كارو كردن
احسان
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
۰
۰
آیا واقعا" در بازجویی به متهمان فشار وارد می آورند یا شكنجه در كار است یا تجاوز كنندگان از اوباشند كه با تهدید از شاكی رضایت گرفته اند یا افراد خاصی با ... بوده اند . بنظر من این دعوی مساله دارد .
رضا
-
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
۰
۰
به همین راحتی؟؟؟؟؟
محمد.. شریف
-
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
۰
۰
آ قا قراره شلاق بخورن..هنوز كه نخوردن .. جالبه بعضی با همین جرم اعدام و بعضی هم شلاق ..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها