درحاشیه هم اندیشی قالیباف با خبرنگاران عنوان شد

راه اندازی 2 کمپ ترک اعتیاد جدید توسط شهرداری تهران

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر:

«شفق» مردانه می‌شود

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر ضمن رد تعطیلی کمپ اقامتی ترک اعتیاد شفق، اظهار کرد: مرکز شفق دوباره به مرکز اقامتی مردانه تبدیل خواهد شد و بحث تعطیلی آن به هیچ وجه مطرح نیست.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۱
«شفق» مردانه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ، پرویز افشار به انتشار برخی اخبار در خصوص تعطیلی کمپ ترک اعتیاد شفق واکنش نشان داد و گفت: شفق مرکز درمان اعتیاد مردانه بود اما به علت ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر زن خیابانی آنها را در شفق تحت درمان قرار دادیم.

وی افزود: بر اساس قانون، معتادان سه ماه در مراکز ترک اعتیاد ماده 16 نگهداری می‌شوند و ماندن آنها بیش از سه ماه در مراکز جزو اختیارات قاضی است و ما مکلف به رعایت قانون هستیم.

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه برخی از این افراد که مدت اقامت‌شان به اتمام رسیده بود به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند، گفت: تعدادی دیگر دوره درمانی‌شان کامل شد و به مراکز بهاران شهرداری تحویل داده شدند و به همین خاطر دیگر ضرورتی برای ادامه حضور زنان در این مرکز و اداره زنانه آن وجود نداشت زیرا تعداد معتادان متجاهر زن قابل توجه نبود.

وی افزود: قرار شد کسانی که پس از این به عنوان معتادان متجاهر زن شناسایی می‌شوند به مراکز ماده 15 زنانه معرفی و مرکز شفق دوباره به مرکز اقامتی مردانه تبدیل شود بنابراین بحث تعطیلی این مرکز به هیچ وجه مطرح نیست و قرار شده است وظیفه اصلی و کارکرد قبلی خود را ادامه دهد.

افشار در پایان تاکید کرد: به هیچ وجه معتادان زن را رها نکرده‌ایم.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها