پدر معتاد: برای ساکت کردن فرزندم او را کتک می زدم!

جزییات تازه از شکنجه یک نوزاد در رشت

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی از دستگیری پدری که دو دختر و همسرش را ۲۱ روز شکنجه می‌داد خبر داد و گفت: در حال حاضر شکوائیه‌ای از سوی این زن علیه همسر معتادش تنظیم شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۴
بازداشت مرد معتاد شکنجه‌گر / مادر و ۲ دختر تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته‌اند

به گزارش جام جم آنلاین ، حمیدرضا پوریوسف درباره شرایط مادر و دو دختری که از سوی همسر معتادش 21 روز مورد شکنجه قرار گرفته بود اظهار داشت: این مادر و دو دخترش پس از درمان سرپایی در یکی از مراکز شبانه‌روزی و سرپرستی بهزیستی نگهداری می‌شوند و تحت حمایت بهزیستی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که این خانواده، به ویژه دو کودک این خانواده دارند در کنار خدمات درمانی برای رسیدن به شرایط روحی و روانی متعادل به خدمات روانشناسی و روانشناختی نیاز بیشتری دارند.

پوریوسف با بیان این مطلب که دو روز پیش مادر نیز مرخص شد و با توجه به شرایطی که دارد در منزل یکی از بستگانش است عنوان کرد: تیم مداخله بحران بهزیستی به صورت روزانه به ارائه خدمات روانشناختی و روانشناسی می‌پردازد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه تیم سیار بحران بهزیستی به موقع وارد عمل شد و با انتقال کودکان 8 و 6 ساله این خانواده به مرکز شبانه‌روزی بهزیستی و بستری شدن این زن 30 ساله در بیمارستان و تحت درمان قرار گرفتن تا حدودی از نگرانی‌های این خانواده کاسته شد.

وی بیان کرد: 10 روز پیش مادر و دو دختر وی که از سوی همسرش مورد شکنجه قرار گرفته بودند در وضعیت بسیار نامناسب و نگران‌کننده‌ای توسط یکی از بستگانشان به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و در حال حاضر زیرپوشش و حمایت بهزیستی قرار دارند.

پوریوسف گفت: در حال حاضر شکوائیه‌ای از سوی این زن علیه همسر معتادش تنظیم شده و با توجه به اینکه همسر وی در بازداشت به سر می‌برد مراحل قضایی روال قانونی خود را طی خواهد کرد و به زودی حکم این مرد به جرم شکنجه همسرش و کودک آزاری اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرتضی
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
۰
۰
برای رضای خدا به این مادر و دو دختر نهایت كمك و احترام را بگذارید یه شماره حساب بدید تا كمك كنیم ممنون مرتضی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها