مشکل مانژ در مشهد دردسرساز شد

رقابت های جام ثامن به تعویق افتاد

مشهد قرار بود نیمه اردیبهشت میزبان رقابت های پرش با اسب جام ثامن باشد اما یک مشکل سخت افزاری برگزاری این رقابت ها را دو الی سه ماه به تعویق انداخته است.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۱
رقابت های جام ثامن به تعویق افتاد

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت های پرش با اسب جام ثامن در حالی در خراسان رضوی (مشهد) برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری آن تغییر کرده است.

چرمچی دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی با بیان این مطلب به سایت فدراسیون سوارکاری گفت: طبق تقویم تدوین شده فدراسیون سوارکاری مقرر بود این رقابت ها نیمه اردیبهشت ماه در مشهد آغاز شود.

وی افزود: اما برای برگزاری این رقابت ها به دلیل مشکل مانژ به تعویق افتاد. خاک مانژ تبدیل به سلیس شد تا ضریب آسیب دیدگی اسب ها در جریان برگزاری رقابت ها پایین تر بیاید. با توجه به این مشکل قرار شد رقابت های جام ثامن تیر یا مرداد ماه سال جاری در همین مشهد برگزار شود.

دبیر هیات سوارکاری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در فدراسیون هم جلساتی برای تغییر زمان این رقابت ها برگزار شد. خاک های مانژ محل برگزاری رقابت ها از نوع ماسه بادی بود و همین علت باعث شد تا استقبال کمی از رقابت ها شود چرا که مشخص بود اسب ها آسیب می بینند. پس از نامه نگاری های مربوط بالاخره موفق شدیم تاریخ برگزاری آن را به تعویق بیندازیم.

وی در پایان گفت: مانژها 10 روز دیگر آماده می شود و در همین اردیبهشت ماه می توانستیم رقابت ها را برگزار کنیم اما از آنجایی که برنامه ریزی ها به هم ریخت دو الی سه ماه همه چیز به تعویق افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها