مهر: اگر خانم هستی، در حالی‌که سوار اتوبوس هستی، یکی از خواستگاران قبلی‌ات را که به خاطر بی پولی رد کرده بودی، سوار بر بنز می بینی و کلی تاسف می‌خوری.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۹

اگر آقا هستی در حالی‌که سوار بنز رئیس شرکت‌تان هستی و آن را برای شست‌وشو به کارواش می بری، توسط کسی که عشقت را رد کرده بود، دیده می شوی. می خواهی خودی نشان دهی که بنز را به جدول کنار خیابان می کوبی و سپر ماشین را نابود می کنی.

آبان: در این ماه لباس سفید بسیار زیبایی از یکی از دوستانت هدیه می‌گیری. این لباس سفید هیچ معنی ای ندارد تنها یک لباس سفید است. اشتباهی لباس را با لباس‌های رنگی داخل ماشین لباسشویی می اندازی و یک لباس هفت رنگ تحویل می گیری. اگر این لباس را بپوشی، تا چند هفته انگشت نمای خاص و عام می شوی، ولی در نهایت لباست مد می شود. امتحان کن. هر چه باشد لباست مضحک تر از لباس بعضی از بازیگران روی فرش قرمز نیست.

آذر:لامپ تصویر تلویزیون قدیمی‌ات می سوزد. این بهترین فرصت برای تغییر است. بهترین کار این است که تلویزیون خود را کوچک‌تر کنی و به جایش کتاب...نه؟! فکر بهتری داری. این هم می شود. به جایش یک تلویزیون پنجاه اینچ با کیفیت‌تری بخری؟!

دی:نیمه گمشده ات را زیر برف پیدا می‌کنی. اگر برف نبارید باید تا سال بعد صبر کنی. فقط نیمه گمشده ات را زیر برف می‌توانی پیدا کنی. باران قبول نیست. چانه نزن.

بهمن:از جشنواره های مختلف فجر بلیت‌های رایگان برایت ارسال می شود. آنقدر وقت نداری که بسیاری از بلیت‌ها باطل می شوند. بسیاری از ستاره های سینما و موسیقی علاقه‌مند می شوند که با تو عکس یادگاری بیندازند. خواب دیدی خیر باشد.

اسفند: قول افزایش حقوق و مزایا و عیدی دریافت می کنی. می روی به خرید و تمام پس اندازت را به امید قول‌های فراوان تا آخرین ریال خرج می کنی. قول‌ها عملی نمی شود و همه تو را به سال بعد حواله می کنند. خوشحال باش از سال بعد لبت همیشه پر خنده خواهد بود.

علیرضا لبش

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها