هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتور الهلال عربستان را شکست داد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده عربستان با دو گل پیروز شد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۶
تراکتور الهلال عربستان را شکست داد

به گزارش جام جم ورزشی، هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه با برگزاری دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه القطر شهر دوحه پیگیری شد که در پایان شاگردان قلعه نویی موفق شدند با دو گل حریف را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند.

در این دیدار که به قضاوت «پیتر گرین» از استرالیا برگزار شد، شاگردان امیر قلعه نویی برای تداوم صدرنشینی خود تلاش کردند اما در نیمه اول نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف عربستانی ایجاد کنند.

تیم الهلال هم که با ۸ امتیاز در رده دوم و پس از تراکتورسازی قرار گرفته بود در نیمه اول این بازی مانند حریف ایرانی خود صاحب موقعیت چندانی نشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، توپ و زمین در اختیار تراکتور سازی بود و سرانجام توانست در دقیقه ۶۶ گل برتری را وارد تیم عربستانی کند. آلویز نانگ با ضربه سر، زننده این گل بود.

در دقیقه ۸۲ بازی نیز، پاس آلویز نانگ در محوطه جریمه به فرزاد حاتمی رسید و این بازیکن با یک چرخش و جاگذاشتن مدافع، گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

با این دو گل، تراکتورسازی با 12 امتیاز صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
۰
۰
عربستانی های وهابی .این بود این همه می گفتید ما در ایران بازی نمی كنیم دیدید كه در خارج از ایران هم هیچ غلطی نتوانستید بكنید.ان شاالله فردا هم ذوب آهن و سپاهان بازی را می برند تا ثابت شود غیرت ایرانی این است.یاشاسین تراكتور یاشاسین ایران و ایرانی.آفرین بر شما غیور مردان تراكتور سازی ایران.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها