فیلسوف مشهور روسی با بیان "از تحریم‌شدن توسط آمریکا احساس قهرمانی می‌کنم" گفت: هر گامی را که در راستای برقراری ارتباط با شیطان بزرگ برداشته شود، می‌توان «گام خودکشی» نامید.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۰
از تحریم‌شدن توسط آمریکا احساس قهرمانی می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین،الکساندر دوگین در برنامه «ماهیت واقعی انقلاب ایران» در خانه بیداری اسلامی اصفهان با بیان "اصفهان کانون و مرکز ایران است و لازم بود تا اصفهان را از نزدیک ببینم" اظهار داشت: سؤالات دینی و سیاسی از یک جنس هستند و هر سؤال دینی، سیاسی است و هر سؤال سیاسی، دینی؛ به این دلیل که خداوند حاکم جهان است، از سوی دیگر هر فرمانروایی روی زمین از قوانین الهی پیروی کند، آن حاکم الهی است و عمل‌کردن بر ضد خداوند، صحیح نیست.

وی افزود: هر قیام یا انقلاب مقدس به‌دنبال نابود کردن باطل، از بین بردن شیطان و بی‌عدالتی است و همه این اقدامات با توجه به در نظر گرفتن فرمان الهی است، انقلاب اسلامی ایران نیز دقیقاً علیه رضاشاه پهلوی انجام شد و شاه به‌عنوان ابزار شیطان بزرگ بود البته تمدن‌های جدید غربی ذاتاً "شیطانی" هستند، این به این دلیل است که قدرت خدا را منکر می‌شوند.

فیلسوف مشهور روسی گفت: باید دقت داشت که برای دفاع از اصل انقلاب ایران و حفظ روحیه باید همیشه بعد معنوی خود را نگهداری کنیم، البته همواره رهبران بزرگ شیعی، بعد معنوی خاصی با خود داشتند و افراد بسیار قدرتمندی بوده‌اند، در کنار اینکه انسان‌های ساده‌زیستی بوده‌اند، اما سیاست داشتند و خود را در راه دین قربانی کرده‌اند.

وی با ابراز اینکه اگر انقلاب اسلامی متوقف شود، مفهوم عدالت از بین می‌رود، تصریح کرد: اگر بخواهیم با شیطان بزرگ رابطه داشته باشیم به اصل انقلاب خیانت کرده‌ایم، از سوی دیگر باید دانست که زمانی که زیر فشار تحریم قرار داریم، از نظر مادی مشکل به نظر می‌رسد اما از نظر معنوی و روحی احساس قدرت می‌کنیم و یک قهرمانی محسوب می‌شود.

دوگین خاطرنشان کرد: هر گامی را که در راستای برقراری ارتباط با شیطان بزرگ برداشته شود می‌توان «گام خودکشی» نامید و این برای 2 کشور ایران و روسیه فرقی نمی‌کند و به‌نوعی خیانت است.

فیلسوف مشهور روسی بیان کرد: آمریکا تجسم حرکت شیطان است، مسلمانان آن را دجال می‌نامند و ما مسیحیان آن را ضدمسیحی، ما در روسیه به این نیاز داریم که بدانیم قدرت حقیقی مخصوص خداست و آن را رواج بدهیم.

وی افزود: مهم نیست که ایران و یا روسیه دوباره تحریم خواهند شد، آنچه مهم است، این بوده که باید یک اتحاد معنوی علیه دجال وجود داشته باشد و به‌عنوان گروه‌های خدایی اقدام کنیم، ما همه باید یک‌طرف جنگ بوده و در طرف لشکر خدا باشیم، نه اینکه تنها منافع مشترک بین ایران و روسیه برای ما اهمیت داشته باشد. بنده نیز توسط آمریکا به‌دلیل تفکراتم و اینکه توانستم حقیقت دشمن را نشان دهم، تحریم هستم نه به‌دلیل زمینه‌های تجاری، سیاسی و یا نظامی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها