مراسم اهدای وسایل شخصی عزت‌الله انتظامی به بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۸
اهدای خیریه وسایل شخصی «آقای بازیگر» سینمای ایران

به گزارش جام جم سیما ، در مراسمی وسایل شخصی عزت‌الله انتظامی که اولین بار است این نمونه رویداد در ایران رخ می‌دهد، به بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) اهدا شد.


در این مراسم که مسئولان بیمارستان و برخی از هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشتند، عصا، دست‌نوشته و کتاب «آقای بازیگر» از طرف عزت‌الله انتظامی به این بیمارستان اهدا شد. همچنین میترا حجار، قاب عکسی از خود را که مربوط به فیلم «خاک و آتش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده بود، به این بیمارستان اهدا کرد.


به گفته رئیس این بیمارستان، این نمونه رخداد در چندین مورد در این بیمارستان اتفاق افتاده است که در آن نه قصد فروش و نه قصد اهدا کردن وجود دارد. فقط جهت ترغیب کسانی که نیت خیرخواهی و کمک‌رسانی دارند، برگزار خواهد شد.


طبق گفته این مدیر، بیمارستان کودکان علی‌اصغر (ع) قدمت بیش از 50 ساله دارد و دولتی است؛ اما باز هم به حمایت خیرین نیاز مبرم دارد که امیدوارم در سال جدید، اتفاقاتی در راستای حمایت از این بیمارستان صورت بگیرد. ظاهرا این بیمارستان از سال 95 قصد بازسازی بخش عفونی و کلیه و ساخت بخش پیوند مغز و استخوان را دارد.


در این مراسم هنرمندانی چون امیرمحمد زند و میترا حجار حضور داشتند اما عزت‌الله انتظامی به خاطر مشکلات رفت و آمد، نتوانست در این مراسم شرکت کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها