با آن که قسمت دوم اکشن پررمزوراز «حالا تو مرا می بینی» به روی پرده سینماها نرفته است، تهیه کنندگانش خبر تولید قسمت سوم آن را اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۵
ادامه راه برای «حالا تو مرا می بینی»

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی «لاینزگیت اد سالومون» را به عنوان نویسنده فیلم نامه قسمت سوم این مجموعه فیلم معرفی کرده است.

سالومون کار نگارش فیلم نامه را آغاز کرده و قرار است آن را تا دو ماه دیگر تحویل تهیه کنندگان فیلم بدهد. داستان فیلم نامه، بلافاصله پس از پایان ماجراجویی های دومین قسمت فیلم اتفاق می افتد.

به گزارش امپایرآنلاین، «جان ام چو» فیلم ساز آسیایی تبار سینما برای کارگردانی سومین قسمت «حالا تو مرا می بینی» انتخاب شده است.

او جای «لوئیس لته ریر» را گرفته که در سال 2013، اولین قسمت این مجموعه فیلم را کارگردانی کرد. وظیفه کارگردانی قسمت دوم را هم جان ام چو به عهده داشته است.

مورگان فریمن و وودی هارلسون دو بازیگر قدیمی سینما، در کنار جسه آیزنبرگ، مارک روفالو و دیو فرانکو نقش های اصلی قسمت سوم فیلم را بازی خواهند کرد.

منتقدان سینمایی از داستان این مجموعه فیلم به عنوان یک روایت «رابین هوودی» امروزی اسم می برند، که با جادو و شعبده بازی همراه شده است.

خط اصلی داستان فیلم در باره چهار شعبده باز است که در جلوی چشم ماموران پلیس، دست به سرقت های کلان از ثروتمندان زده و آن را بین مردم معمولی و بینندگان برنامه هایشان پخش می کنند.

دومین قسمت «حالا تو مرا می بینی» برای ماه ژوئن به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها