شرکت فیلم سازی علی بابا پیکچرز چین، همکاری های خود با محصولات هالیوودی را ادامه می دهد. این شرکت بر روی دو فیلم جدید سینمایی سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۴
مشارکت مالی چین در هالیوود

به گزارش جام جم آنلاین ، این سرمایه گذاری بر روی قسمت های جدید فیلم های «سفرهای ستاره ای/ پیشتازان فضا» و « لاک پشت های تین ایجر نینجا» بوده است.

این فیلم ها محصول کمپانی پارامونت است و شرکت فیلم سازی علی بابا پیکچرز اعلام کرده همکاری مالی خود را با محصولات دیگر این کمپانی را ادامه خواهد داد.

مسئولان شرکت فیلم سازی علی بابا پیکچرز می گویند سرمایه گذاری های آنان بر روی فیلم های هالیوودی، سودی دو جانبه برایشان دارد.

از یک سو، آن ها در سود حاصل از فروش فیلم ها شریک می شوند و از سوی دیگر، این سرمایه گذاری باعث استفاده تهیه کنندگان هالیوودی از لوکیشن ها و کادر فنی هنری چینی ها می شود.

قسمت تازه مجموعه فیلم «سفرهای ستاره ای» تابستان امسال در آمریکا به روی پرده می رود. اما سینماهای چین، آن را در نیمه دوم سال به نمایش خواهند گذاشت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، مشارکت مالی شرکت علی بابا پیکچرز بر روی قسمت تازه «ماموریت غیرممکن» تام کروز، سود خوبی برای آن ها به همراه داشت.

دو قسمت قبلی «سفرهای ستاره ای» و «لاک پشت های تین ایجر نینجا» در کشور چین، فروش هایی 57 و 63 میلیون دلاری کردند. طرف چینی از این رقم های فروش خشنود به نظر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها