توفان شکست سنگین استقلال در دربی با ابقای پرویز مظلومی و برکناری فرزاد مجیدی از سرپرستی تیم، وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۳

به گزارش جام‌جم، یک روز پس از آن‌که تعدادی از هواداران استقلال با حضور در محل تمرین این تیم اعتراض و انتقاد زیادی را متوجه کادرفنی و بازیکنان کردند و حتی یکی از هواداران فرزاد مجیدی سرپرست تیم را کتک زد، از باشگاه استقلال خبر رسید که هیات مدیره با وجود همه انتقادهایی که متوجه کادرفنی شد در این شرایط بهترین تصمیم را ابقای پرویز مظلومی دانست. با این حال فرزاد مجیدی سرپرست تیم برکنار و جای خود را به نصرالله عبداللهی داد.

خبر خوب دیگر برای هواداران استقلال این‌که توافقات لازم با توزی بازیکن خارجی سابق و شاکی باشگاه به دست آمده و خط کسر امتیاز به احتمال فراوان از بیخ گوش آبی‌ها می‌گذرد.

جلسه هیات مدیره دیروز در حالی به پایان رسید که مظلومی با وجود ابقا تا پایان فصل، اما با حالتی ناراحت وزارت ورزش محل برگزاری نشست هیات مدیره را ترک کرد و حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد.

با این حال بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه درباره تازه‌ترین شرایط استقلال به سایت این باشگاه گفت: اعتراض و انتقاد با حفظ حرمت و رعایت ادب لازمه هر کاری است، اما ما با هرگونه بی‌احترامی مخالف هستیم. متاسفانه یکشنبه نسبت به سرپرست تیم فوتبال استقلال اساعه ادبی صورت گرفت که برای بررسی موضوع دستورات لازم را صادر کردم.

وی ضمن اعلام حمایت از مظلومی افزود: ما باید از مظلومی و تیم او در چهار بازی پیش رو حمایت کنیم. فاصله ما با صدر جدول فقط سه امتیاز است و همان‌گونه که ما امتیاز از دست دادیم، دیگر تیم‌ها نیز امتیاز از دست خواهند داد، در نتیجه کسب امتیازهای پیش رو بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. هواداران مطمئن باشند که همه اعضای باشگاه استقلال تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنیم و باید با حمایت آنها تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت بجنگیم.

افشارزاده که پیشتر از قضاوت تیم داوری دربی تمجید کرده بود، نظرش را تغییر داد و اضافه کرد: پس از آن‌که فیلم بازی را مشاهده و نظرات کارشناسی داوران را مطالعه کردم، متوجه اشتباهات داوری در این بازی شدم. البته باز هم می‌گویم ترکی داور بزرگی است و ایمان داریم این اشتباهات سهوی بوده‌اند، اما نباید منکر اثرگذاری این اشتباهات باشیم. درخواست می‌کنم در هفته‌های پایانی و تاثیرگذار لیگ برتر دقت بیشتری در نحوه انتخاب داوران صورت گیرد.

دیروز همچنین نصرالله عبداللهی دستیار ویژه افشارزاده که به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد، گفت: قرار است من از این پس کارهای سرپرستی را انجام دهم چراکه فرزاد مجیدی به دلیل اتفاقات اخیر تمایلی به انجام امور سرپرستی ندارد، اما همچنان او عضوی از کادر فنی استقلال است. البته این را هم بگویم که من نمی‌خواهم جای آقای پورحیدری روی نیمکت استقلال بنشینم و این‌که قرار شده سرپرست باشم، به دلیل تصمیم اخیر مجیدی است. ان‌شاءالله او هر وقت به لحاظ روحی به شرایط خوبی برگشت، سرکارش می‌آید.

فرار از کسر امتیاز

با شکایت رودریگو توزی از باشگاه استقلال و پس از تماس با وکیلش مشکل کسر امتیاز از این تیم حل شد. گویا تا ظهر دیروز مبلغ 20 هزار دلار به حساب وکیل توزی واریز شد تا وکیل این بازیکن نامه توافقات باشگاه و این بازیکن را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند و موضوع کسر امتیاز از استقلال منتفی شود. از آنجا که حضور توزی بابت امضای برگه حقوقی باشگاه استقلال ضروری است، این بازیکن فرصت خواست تا برای دریافت ویزا اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها