هفته چهارم اردوی تیم ملی والیبال چگونه گذشت؟

بازگشت سیّد و عادل به میدان

سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین دیروز این شائبه را که مصدومیت‌های اخیر ملی‌پوشان به دلیل تمرینات پرفشار کادر فنی بوده است، تکذیب کرد. رائول لوزانو گفت: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و همه بچه‌ها از سلامتی کامل برخوردارند و چند مصدومیت جزئی وجود دارد. در آخرین تمرین مجتبی میرزاجانپور یک گرفتگی جزئی داشت که خو‌شبختا‌نه چیز مهمی نیست و برطرف می‌شود. عادل غلامی و محمد موسوی نیز به تمرینات عادی تیم برگشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۰

او درباره این که آیا تمرینات پرفشار باعث مصدومیت بازیکنان شده است یا خیر، توضیح داد: من توضیح دادم که کسی مصدوم نیست و غلامی و موسوی نیز به تمرینات باز گشته‌اند. غفور و میرزاجانپور نیز مصدومیتشان ربطی به تمرینات ندارد و اصلا چنین مشکلاتی مصدومیت نیست. غفور دندانش ‌درد میکند و میرزاجانپور نیز گرفتگی گردن دارد. اگر منظور این است که ما تمرینات سختی را انجام می‌دهیم بله درست است، ولی مصدومیتی از این بابت وجود ندارد.

سرمربی تیم ‌ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که با توجه به ندیدن بازی‌های لیگ او چطور بازیکنانش را انتخاب کرده است، گفت: این تصور شماست که من بازیکنان را نمی‌شناسم چراکه من همه آنها را بخوبی می‌شناسم و بر اساس عملکردشان در لیگ و حتی در نظر گرفتن راندمان کارشان انتخاب شده‌اند.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره نقاط ضعف و قوت بازیکنان نیز خاطر‌نشان کرد: تیم ما به لحاظ تیمی و در حمله، دریافت و دفاع روی توپ خوب کار می‌کند، ولی باید هماهنگی بین دفاع روی تور و توپ‌گیری‌مان را بهتر کنیم.

لوزانو درباره این که آیا تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ‌ملی والیبال کافی است یا خیر، گفت: بقیه تیم‌ها کمتر از ما بازی می‌کنند و اگر تعداد این بازی‌ها برای ما کافی نیست، برای آنها نیز کافی نیست. در حال‌ حاضر خیلی از تیم‌های اروپایی درگیر لیگشان هستند؛ چراکه لیگ‌هایشان هنوز به پایان نرسیده تا تمرینات خودشان را شروع کنند و بازی تدارکاتی انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها