کتابسرای تندیس، کتاب جدیدی از جی.‌کی. رولینگ را در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند. آن‌طور که تسنیم نوشته است، «کرم ابریشم» دومین کتاب رولینگ است که با حال و هوای کارآگاهی و پلیسی نوشته شده است. برخی از مخاطبان رولینگ بر این باورند که او بتازگی به سبک آگاتا کریستی می‌نویسد.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۴

این نویسنده پرفروش که مجموعه «هری پاتر» را خلق کرده، قصد دارد داستان‌های کارآگاهی‌اش را با نام گالبرایت ادامه دهد و «کرم ابریشم» دومین کتاب او از این دست است. از دیگر کتاب‌هایی که از این نویسنده از طریق کتابسرای تندیس روانه بازار کتاب خواهد شد، چاپ جدیدی از مجموعه هری پاتر است. این اثر تاکنون هفت ‌بار تجدید چاپ شده است.

علاوه بر این، چاپ جدیدی از کتاب‌های «قصه‌های بیدل نقال»، «هری پاتر و یادگاران مرگ»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و... نیز توزیع خواهد شد. داستان‌های هری پاتر شهرت جهانی دارند، به 65 زبان ترجمه و در 400 میلیون نسخه منتشر شده ‌است. همچنین جوایز متعددی را برای رولینگ به ارمغان آورده است. این نویسنده اکنون فعالیت‌های انساندوستانه و خیرخواهانه بسیاری را به‌عهده گرفته و پشتیبانی می‌کند و به نوشتن رمان‌های جنایی روی آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها