دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، درباره مصاف تیمش با بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی مقابل بایرن بی‌تردید فرصت بزرگی است.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۳

وی افزود: همگی می‌دانیم که منچسترسیتی و رئال مادرید بازیکنان بزرگی دارند. بی تردید ما هم تیم سرسختی هستیم، ولی آنها بازیکنان و مربیان بسیار خوبی دارند. ما همیشه سعی می‌کنیم به هر عقیده‌ای احترام بگذاریم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که بی‌شک فرصت بسیار خوب و چالش عظیمی است.دیدار رفت اتلتیکو و بایرن، 8 اردیبهشت برگزار می‌شود.

توتی ناجی رم

تیم فوتبال آس رم با گلزنی اسطوره خود از شکست خارج از خانه مقابل آتالانتا در هفته سی و سوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا گریخت تا همچنان امید زیادی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

این تیم دیروز مهمان آتالانتا بود و با گل دقیقه 86 فرانچسکوتوتی از شکست گریخت و به تساوی 3 بر 3 رسید. شاگردان لوچیانو اسپالتی با این تساوی خارج از خانه با 65 امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. از لیگ ایتالیا، سه تیم نخست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود می‌کنند.

مورینیو بست

هفته‌نامه بیلد آلمان از امضا شدن قرارداد مورینیو با منچستریونایتد خبر داد.

سرمربی سابق چلسی مدت‌هاست گزینه اصلی هدایت شیاطین سرخ به شمار می‌رود. این سرمربی پرتغالی بعد از این‌که از چلسی اخراج شد، مرتب در صدر اخبار فوتبال انگلیس بود. نتایج بد یونایتد، فن خال، سرمربی هلندی این تیم را در آستانه پایان همکاری در پایان فصل قرار داده است.

بیلد اعلام کرد، مورینیو قراردادش را با یونایتد امضا کرده و تا پایان سال ۲۰۱۹ هدایت یونایتد را به‌عهده خواهد داشت. نشریه بیلد همچنین گزارش کرد، زلاتان ابراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی PSG که در آستانه پایان همکاری با این تیم قرار دارد، مهم‌ترین هدف آقای خاص در تابستان پیش رو خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها