فیلم داستانی «تصمیم من» به تهیه‌کنندگی مهناز آذین از ایران، به‌عنوان بهترین فیلم اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیایی- اقیانوسیه انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۴

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، در سیزدهمین نشست تولیدات مشترک نمایشی کودکان اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیایی ـ اقیانوسیه که آوریل 2016 در مالزی برگزار شد، فیلم داستانی «تصمیم من» (my decision) از طرف ایران و IRIB و با طراحی داستان و تهیه‌کنندگی مهناز آذین به‌عنوان بهترین فیلم این نشست انتخاب شد.

سریال‌های ماه رمضان هفته‌های آینده معلوم می‌شود

فضل‌الله شریعت‌پناهی، سرپرست شبکه یک سیما درباره‌ خبرهایی که درباره ساخت سریال «علی‌البدل» سیروس مقدم برای ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود و منتفی‌شدن پخش مجموعه «سنگ پا» در این مناسبت، به ایسنا گفت: همان‌طور که پیشتر هم توضیح دادم، این‌که چه سریال‌هایی برای ماه مبارک رمضان از کدام شبکه‌ها روی آنتن بروند و این که اصلا چه شبکه‌هایی امسال در ماه مبارک رمضان سریال داشته باشند، هنوز به طور رسمی دراین‌باره تصمیم‌گیری نشده و انتخابی صورت نگرفته‌ است. وی همچنین تاکید کرد: در نهایت تصمیم‌گیری درباره پخش سریال‌ها با اداره کل نمایشی سیماست که فکر می‌کنم حداقل تا یکی دو هفته آینده این خبرها رسما اعلام می‌شود.

شبکه کودک از امروز متحول می‌شود

پخش برنامه‌های شبکه کودک با هویت و شکل بصری جدید، همزمان با سالروز میلاد امام جواد (ع) از امروز آغاز می‌شود.

«فروتنی» روی موج سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» رادیو سلامت امروز ساعت 7 و 5 دقیقه به موضوع فروتنی می‌پردازد. این برنامه با حضور فرشاد شیبانی، روان‌شناس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«کارتن‌خواب‌های نیویورک» در تلویزیون

مستند «کارتن‌خواب‌های نیویورک» درباره جنیفر توس، از اعضای دانشگاه کلمبیاست که از طریق یکی از شاگردانش، متوجه حضور افرادی در تونل‌های زیرزمینی می‌شود. این مستند امشب ساعت 18 از شبکه مستند پخش و سه‌شنبه ساعت 10 تکرار می‌شود.

جشن هنرمندان رادیو نمایش در ولادت امام جواد (ع)

در سالروز ولادت باسعادت حضرت امام محمدتقی (ع) (جوادالائمه) نمایش جدید رادیویی «من از ایستادن نمی‌ترسم» امروز ساعت 12 و 15 دقیقه با هنرنمایی بازیگران رادیو نمایش به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی به فرازی از زندگی حضرت امام محمدتقی (ع) می‌پردازد.

«سفید» تاثیر نظریه در تئاتر را بررسی می‌کند

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، بازی‌های رایانه‌ای و همچنین نظریه‌های مختلف تئاتر و نحوه شکل‌گیری آنها امشب و فردا شب ساعت 23 در برنامه «سفید» شبکه آموزش سیما بررسی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها