زن جوان زمانی که توسط سرنشینان دو خودروی نیسان از دست مردان مزاحم نجات یافت، نمی‌دانست ناجیان او نقشه‌ای شوم در سر دارند.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد 23 فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 176 حسن‌آباد راز جنایت سیاه را فاش کرد.

زن جوان به ماموران گفت: ساعت 5 بعدازظهر 22 فروردین برای تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی به کار می‌رود، به زمین‌های کشاورزی اطراف بزرگراه تهران ـ قم رفته بودم. در آنجا چند جوان رهگذر و موتورسوار با مشاهده من در داخل زمین‌های زراعی، قصد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم. همزمان سرنشینان دو دستگاه خودروی نیسان با سه سرنشین با مشاهده صحنه درگیری، به کمک من آمده و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش و درخصوص نحوه آزار و اذیت خود به کارآگاهان گفت: پس از فرار افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان‌ها به بهانه رساندن من به داخل شهر، پیشنهاد کرد تا سوار خودرو شوم. من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم، به آنها اعتماد کرده و سوار یکی از خودروها شدم، اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان‌های اطراف حسن‌آباد رفتند. در آن زمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شدم، اما دیگر هیچ کاری از دستم برنمی‌آمد. در بیابان، مرد دیگری نیز به این سه نفر اضافه شد و آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. در تاریکی شب آنها مرا در بیابان رها کرده و از محل دور شدند.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده درخصوص مشخصات یکی از خودروهای نیسان، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان پرونده به نام فرهاد شدند.

با انتقال «فرهاد» به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران و مواجهه حضوری با شاکی پرونده، وی به آزار و اذیت شاکی اعتراف و سه نفر از بستگان خود به نام‌های محمد، میلاد و فرامرز را به‌عنوان همدستانش معرفی کرد.

فرهاد با تائید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: راننده خودروی نیسان در بزرگراه تهران ـ قم هستم. در کیلومتر 65 بزرگراه متوجه شدم چند پسر جوان با یک خانم درگیر شدند. وقتی این خانم مرا دید، از من کمک خواست و من هم با آن جوان‌ها درگیر شدم. در این هنگام، میلاد و فرامرز نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمده و آنها را فراری دادیم، اما در ادامه تصمیم گرفتیم خودمان او را مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

همچنین طی تماس تلفنی با محمد، موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند.

با شناسایی محل سکونت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد، ابتدا آنها در محل سکونتشان دستگیرشدند و در ادامه ماموران، فرامرز را نیز در شورآباد دستگیر و هر سه را به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. این سه متهم نیز پس از مواجهه حضوری با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف صریح فرهاد، به آزار و اذیت شاکی پرونده اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمان پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها