دزدان مسلح وقتی خود را محاصره پلیس دیدند تعقیب و گریز را آغاز کردند. سرانجام پس از درگیری مسلحانه در حاشیه بزرگراه دو سارق دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۱
تعقیب و گریز مسلحانه به سبک فیلم‌های هالیوودی

14 بهمن سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به کلانتری آزادی از سرقت مسلحانه خودرو پرایدش خبر داد. این مرد در مورد نحوه سرقت خودروی خود گفت: حوالی ساعت 14 در حال رفتن به خانه ام بودم که تلفن همراهم زنگ خورد. برای جواب دادن به تلفن کنار خیابان پارک کردم. مشغول صحبت با تلفن همراهم بودم که مرد قوی هیکلی اسلحه‌ای روی سرم قرار داد و همدست او مدعی شد اگر زندگی‌ام را دوست دارم باید از خودرو پیاده شوم. آنها مرا به گوشه‌ای پرتاب کردند و سپس با سرقت خودرو متوالی شدند.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس ویژه سرقت، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت. در حالی که هیچ سرنخی از سارقان وجود نداشت سرانجام ماموران متوجه شدند خودروی سرقتی در حال تردد در اتوبان همت است. بلافاصله گشت انتظامی برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شد اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به فرار کرد . در جریان عملیات تعقیب و گریز خودروی سارقان پس از برخورد با دو خودروی پراید دیگر متوقف شد اما دو سرنشین آن با رها کردن خودرو اقدام به فرار و شلیک به سمت ماموران کردند.

سرانجام پس از تعقیب و گریز در حاشیه اتوبان همت ماموران موفق شدند با شلیک چند تیر هوایی دو مرد سارق را متوقف کنند.هفته گذشته با انتقال هر دو متهم به دادسرای ویژه سرقت آنها به سرقت خودروی پراید با تهدید اسلحه اعتراف کردند.

مهرداد سردسته باند در بازجویی‌ها مدعی شد: چند ماه قبل اسلحه کلت را به قیمت 140 هزار تومان از غرب کشور خریدم و به تهران آمدم. در این مدت با همدستی دوستم موفق شدیم چهار خودرو را مسلحانه سرقت کنیم. بعد از هر سرقت من خودروها را به یکی از شهرهای غربی می‌بردم و به قاچاقچیان می‌فروختم. از این راه تا به حال 10 میلیون تومان به جیب زدم. با اعترافات سارق مسلح و همدستش، بازپرس پرونده آنها را برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت و در اختیار کاراگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار داد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها