مایکروسافت در روزهای اخیر، سرویس ترجمه آفلاین خود را برای سیستم‌عامل iOS عرضه کرده است. این شرکت حدود دو ماه پیش، اپلیکیشن مترجم متن خود را برای اندروید به‌روزرسانی کرد و قابلیت ترجمه آفلاین را به آن افزود. حالا این ویژگی را مهمان اپلیکیشن نسخه آی‌او‌اس خود نیز کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۱
پشتیبانی مایکروسافت از ترجمه آفلاین در آی‌او‌اس

به گزارش جام جم کلیک ، این اپلیکیشن، میلیون‌ها واژه را در خود ذخیره دارد و سعی می‌کند ترجمه نهایی آفلاین، کیفیتی در حد نمونه آنلاین داشته باشد. این سرویس بر مبنای هوش مصنوعی کار می‌کند و با فراگیری داده‌ها می‌تواند پیشرفت کند. هرچند شاید در مواردی این کیفیت و میزان دقت به پای سرویس ترجمه آنلاین نرسد، اما با توجه به صرفه‌جویی در زمان و هزینه و قابلیت همیشه در دسترس بودن، مزایای زیادی دارد. از این پس کاربران می‌توانند هر متنی را حتی عکس‌های حاوی متن را به زبان دلخواه خود به‌صورت آفلاین ترجمه کنند.

اپ ترجمه مایکروسافت برای آی‌او‌اس از ۴۳ زبان پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده آفلاین از آن باید بسته زبان موردنظر خود را دانلود کنید. در حال حاضر این بسته‌ها در نسخه اندروید فقط برای ۹ زبان از جمله عربی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی، کره‌ای و روسی عرضه شده، ولی به گفته سازندگان زبان‌های بیشتری به آن افزوده خواهد شد. با توجه به ویژگی‌های جدید اپلیکیشن ترجمه مایکروسافت به نظر می‌رسد، رقابتی جدی‌ میان این شرکت و گوگل در گرفته است.

البته نسخه آی‌او‌اس اپلیکیشن گوگل فقط به‌صورت آنلاین قابل استفاده است. شما استفاده از کدام سرویس ترجمه را ترجیح می‌دهید؟ مایکروسافت یا گوگل؟

منبع: ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها