نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موضوع قتل ستایش قریشی دختر افغان را پیگیری می‌کند، گفت: قانون هیچ تفاوتی بین اتباع ایرانی و خارجی قائل نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۰
قتل دختر ۶ساله افغان در مجلس پیگیری می‌شود / دل مردم ایران به درد آمد

به گزارش جام جم آنلاین ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با محکوم کردن قتل ستایش قریشی دختر 6 ساله افغانی در خیرآباد ورامین گفت: این حادثه دل مردم ایران و بخصوص مردم ورامین را به درد آورد زیرا جمهوری اسلامی ایران مدت‌های مدید میزبان اتباع کشور دوست و برادر افغانستان بوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و مردم ایران همواره در پی رنج‌هایی که بر ملت افغانستان روا داشته شد در کنار آنها بوده و رنج‌های این ملت برای ما همچون رنج بر ملت خودمان است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با قاتل دختر 6 ساله افغان گفت: مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم کرد چرا که برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین قتل دختر ایران و افغانستانی وجود ندارد.

نقوی حسینی ادامه داد: ما قاطعانه پیگیر این پرونده هستیم تا مسبب این قتل به سزای عمل ننگین خود برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مورد اینگونه حوادث کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی موضوع را دنبال می‌کنیم و هیچ تفاوتی بین اتباع خارجی و اتباع ایرانی وجود ندارد. به‌عنوان نماینده مردم ورامین حق و حقوق این خانواده را بدون تفاوت پیگیری می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها