بیماری سرطان با یک مستند تازه مورد توجه بالیوود قرار می گیرد. عمران هاشمی بازیگر موفق و مسلمان هندی، این مستند را کارگردانی می کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۵
سرطان از نگاه بازیگر مسلمان بالیوودی

به گزارش جام جم آنلاین ، رسانه های گروهی هند با استقبال از این خبر آن را در سطح وسیعی منتشر کرده و به تحسین این بازیگر مسلمان پرداخته اند.

عمران هاشمی در یک گفت و گو اعلام کرده بازیگران و هنرمندان در کنار فعالیت های هنری، یک وظیفه اجتماعی هم به دوش دارند و باید در این راه تلاش کنند.

به گفته او:« مردم عادی به کارهایی که انجام می دهیم توجه دارند و آن ها را پیگیری می کنند. به همین دلیل جا دارد که با حضور در فعالیت های انسان دوستانه و اجتماعی، کارهای مثبت انجام دهیم»

این اولین بار است که عمران هاشمی پشت دوربین فیلم برداری قرار می گیرد تا فیلمی بسازد. البته یک مستند ساز حرفه ای به عنوان مشاور در کنار وی خواهد بود.

در این مستند، جنبه های مختلف بیماری سرطان به زبانی ساده مورد تفسیر قرار می گیرد. خود هاشمی راوی این مستند خواهد بود و شنیده می شود چند بازیگر معروف بالیوودی هم، در آن حضور خواهند داشت.

تولید این مستند اجتماعی با شروع تبلیغات فیلم تازه عمران هاشمی به نام «اظهر» همراه شده است. او نقش اصلی این درام شرح حال گونه را بازی خواهد کرد.

تونی دسوزا کارگردان فیلم است و نرگس فخری دیگر بازیگر مسلمان هندی، نقش مقابل هاشمی را در آن به عهده دارد. این درام اجتماعی برای 13 ماه مه به روی پرده سینماهای هند می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها