حاشیه دربی هنوز ادامه دارد

مترجم برانکو هنوز مصدوم است!

بهترین تصمیم ممکن را می‌گیریم

افشارزاده: صدای اعتراض هواداران را باید شنید

سرپرست باشگاه استقلال از بررسی عوامل شکست سنگین این تیم در داربی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۹
افشارزاده: صدای اعتراض هواداران را باید شنید

به گزارش جام جم ورزشی ، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال پس از شکست چهار بر دو آبی پوشان در داربی روز جمعه گفت: خیلی ناراحتم، هوادار حق دارد، روز جمعه بسیاری از استقلالی‌ها تا صبح نخوابیدند، صدای اعتراض هواداران را باید شنید. همه عوامل تیم و باشگاه باید از مردم عذر خواهی کنند. کسی حق ندارد با دلایل مختلف از این شکست شانه خالی کند. قصد ندارم تا اتخاذ یک تصمیم قاطع و مناسب صحبتی انجام دهم.

وی افزود: به هواداران اطمینان می دهم جمع بندی نهایی به نفع هواداران خواهد بود. تنها چیزی که در این شرایط به آن فکر می کنم این است که تمام تجربه و توانم را به کار بگیرم تا دل هواداران را شاد کنم. ما به آینده امیدواریم. هنوز می توان این تیم را قهرمان کرد و سهمیه گرفت.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: جا دارد به باشگاه پرسپولیس و بازیکنانش این برد را تبریک بگویم، تیم ما چند موقعیت خوب داشت که اگر از آنها استفاده می‌کرد شاید در پایان نتیجه بهتری می گرفتیم، اما این طور نشد و در حالی که همه بازیکنان استقلال برای جبران گل‌های خود به زمین حریف حمله کرده بودند، روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل چهارم را هم خوردیم تا بازنده داربی باشیم. در هر حال شکست سنگین و تلخی بود و نمی‌دانم چطور ناراحتی خودم را از این باخت نشان دهم اما همانطور که گفتم سعی می‌کنیم پس از بررسی دلایل شکست و جمع بندی نهایی بهترین تصمیم ممکن را بگیرم تا استقلال بیش از این ضربه نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها