لحظاتی پیش و با حضور رئیس‌جمهور

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس‌جمهور و فرمانده نیروهای چهارگانه در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۰
مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین ، لحظاتی پیش و همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم بزرگداشت روز ارتش همراه با رژه نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی با رژه هوایی و با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

نیروهای غیور و پر عزت جمهوری اسلامی ایران همزمان با روزی که از سوی امام خمینی (ره) به نام روز ارتش نامگذاری و بر رژه هر ساله این نیرو تأکید شد، بار دیگر با حضور پرشور خود اقتدار و توانایی این نیرو را به رخ جهانیان می‌کشند.

همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز ارتش، نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی با حضور پرشور و عزت‌آور خود با ادوات مختلف بار دیگر اقتدار این نیرو را به نمایش می‌گذارند.

این گزارش حاکی است، مراسم بزرگداشت روز ارتش با پرواز ده‌ها فروند از انواع جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز و تا دقایقی دیگر جهانیان اقتدار نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی نظاره می‌کنند.

همچنین همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) به مدت چهار ساعت پروازی انجام نمی‌شود.

مترو شاهد نیز تا پایان مراسم بزرگداشت روز ارتش فعالیت نمی‌کند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها