تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران با ترکیبی ۹نفره در دو بخش مردان و بانوان در مسابقات جهانی چک که آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی پارالمپیک به حساب می‌آید، شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۳

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم تیروکمان جانبازان و معلولان ایران که سال گذشته شش سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو به دست آورد، حضور در مسابقات جهانی چک را به‌عنوان آخرین فرصت برای افزایش تعداد سهمیه‌های پارالمپیکی در برنامه دارد.

پیش از این قرار بود شش کماندار پارالمپیکی همراه با سمیه عباسپور که از شانس بالایی برای کسب سهمیه در بخش کامپوند برخوردار است، در مسابقات جهانی چک شرکت کنند، اما براساس جدیدترین تصمیم‌گیری انجام شده تیم ایران با ترکیبی متشکل از 9 کماندار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد، ضمن این‌که زهرا نعمتی هم به‌دلیل همزمانی مسابقات جهانی ترکیه و همراهی تیم اعزامی فدراسیون تیراندازی با کمان به این رقابت‌ها، در مسابقات جهانی چک غایب خواهد بود. بر این اساس ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش که سهمیه پارالمپیک ریو را در اختیار دارند، همراه با سمیه عباسپور، اصغر فتاحی، فرزانه عسگری و سیده‌زهرا حسینی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی جمهوری چک را تشکیل می‌دهند. این تیم با هدایت آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی مردان و زنان همراه با جبرائیل عبادی (مربی) در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها