پسر نوجوان که دختر افغان را در شرق تهران به قتل رسانده و روی جسد او اسید ریخته بود، صحنه جنایت را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۰

به گزارش جام‌جم، صبح دیروز خبری درباره قتل هولناک دختری افغان در شبکه‌های تلگرامی منتشر شد که در آن اعلام شده بود یک دختر شش ساله افغان توسط پسری ایرانی در ورامین به قتل رسیده است. سایت «احیا» که اخبار مهاجران افغان را منتشر می‌کند، منبع این خبر بود. در این سایت اعلام شده بود دختر شش ساله پس از ربوده شدن و قتل، با اسید سوزانده شده است.

در حالی که پلیس ورامین در این باره سکوت کرده است، شعرآقا قریشی، پدر ستایش در گفت‌وگو با جام‌جم جزئیات این ماجرا را تشریح کرد. این مرد که علاوه بر ستایش، چهار فرزند دیگر هم دارد، گفت: ستایش ساعت 12 و 30 دقیقه یکشنبه گذشته برای خرید بستنی از خانه‌مان در روستای خیرآباد ورامین خارج شد و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت او، همه جا را گشتیم اما هیچ اثری از او به دست نیامد. به کلانتری محل رفته و شکایتی را مطرح کردیم که با تلاش ماموران پلیس، جسد دخترم شامگاه دوشنبه پیدا شد.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه ما شنیده‌ایم، پسر 17 ساله‌ای که در همسایگی ما زندگی می‌کند، ستایش را ربوده و در خانه‌شان به قتل رسانده و برای از بین بردن جسد، روی آن اسید ریخته است. قاتل موضوع را به یکی از دوستانش می‌گوید و او هم راز قتل را فاش می‌کند. متهم به قتل به خاطر سنش روانه کانون شده و روز شنبه ـ دیروز ـ به خانه‌شان منتقل شد و صحنه قتل را تشریح کرد.

شعرآقا اضافه کرد: جسد بر اثر سوختگی با اسید قابل شناسایی نبود و هنوز پزشکی قانونی درباره علت مرگ و احتمال تجاوز، نظر خود را اعلام نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها