هوآوی پی 9، سامسونگ‌گلکسی‌اس‌7 و ال جی جی 5؛ کدام متفاوت‌تر است؟

نبرد در خاور دور

عرضه سیستم عامل اندروید توسط تولید کنندگان تلفن هوشمند همواره با تغییراتی همراه است اما هدف گوگل از تولید سری نکسوس با همکاری شرکت های منتخب تولید سخت افزار استفاده از اندورید خالص توسط کاربران است. تمام سعی گوگل در این بوده که نکسوس را که از ژانویه 2010 تا کنون در نسل های مختلفی به بازار عرضه شده از بهترین سخت افزار موجود تولید کند تا پرچم خود را مقابل اپل بالا نگاه دارد!
کد خبر: ۸۹۶۱۳۲
گوشی جدید نکسوس چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش جام جم کلیک ، تجربه استفاده از اندروید خالص شما را با یک دستگاه خام مواجه می کند که نیازمند این است که خود اقدام به سفارشی کردن دستگاه به میل خودتان کنید تا ضمن استفاده از سخت افزار قوی ، هیچ گاه مایوس نشوید!

گوشی های هوشمند نکسوس همواره از حافظه بالایی برخوردار بوده به همین خاطر بجز سری اولیه ، همواره فاقد درگاه کارت حافظه جانبی هستند.

اکنون اولین بار است که تلفن های گوگلی در چند اندازه به بازار روانه گشته اند. آخرین نسل از فبلت های گوگل نکسوس ، توسط هواوی تولید و به بازار عرضه شده که با سایز 5.7 اینچی ، 64 گیگ حافظه داخلی و وزن 178 گرمی در دستان علاقه مندان است. این فبلت که مجهز به بدنه فلزی زیبا ، حسگر اثر انگشت و دوربین با کیفیت 12 مگاپیکسلی است Huawei Nexus 6P نام دارد.

اگر اهل گرفتن سلفی باشد ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی این فبلت هیچ گاه شما را نا امید نمی کند!

متقاضی خرید این گوشی پرچمدار هستید؟ می توانید با حدود قیمتی 2 میلیون و 100 هزار تومان و در رنگ های سفید ، نقره ای و نوک مدادی آن را تهیه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها