روز پنجشنبه یک روز قبل از بازی استقلال و پرسپولیس‌، پروفسور سمیعی که در هتل اسپیناس حضور داشت، ناهار را در کنار اعضای تیم استقلال خورد. البته دیروز به نقل از پروفسور، برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نوشتند که صرف ناهار در کنار آبی‌پوشان به این معنی نیست که او استقلالی است!
کد خبر: ۸۹۵۹۸۸

ممنون که به دنیای ما آمدی

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی دونفره در کنار دخترش نوشت: «دختر قشنگم! ‌ممنون که به دنیای ما اومدی و اجازه دادی من لذت پدر شدن را درک کنم. پیشاپیش روز پدر مبارک.»

تولدم مبارک

محسن تنابنده، معروف به نقی معمولی در روز تولدش (26 فروردین) سری به آلبوم دوران کودکی‌اش زد و عکسی به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «اینم یه عکس از کودکی من با لباس کاراته به مناسبت 26 فروردین روز تولدم.»

خانه نابغه موسیقی

دیروز عکسی از خانه شیرمحمد اسپنداردونلی، نوازنده معروف ایرانی در فضای مجازی منتشر شد؛ خانه‌ای که نشان می‌دهد این نابغه موسیقی ایران شرایط مناسبی برای زندگی ندارد. وی دکترای افتخاری از فرانسه دارد، اقامت در این کشور را نپذیرفته است. اسپندار با حقوق ماهی 180 هزار تومان مستمری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زندگی می‌کند.

گرافیتی روی 50 خانه

گاردین عکسی متفاوت از یک گرافیتی عظیم در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. اِل سعید؛ گرافیت مصری حروف عربی را روی 50 خانه اجرا کرد که سرانجام تصویری زیبا به وجود آورد.


تیپ متفاوت امیر آقایی

فرزندان احمد شاه قاجار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها