مرد جنایتکار که زنی را در خانه به قتل رسانده بود، ‌پس از 15 سال پنهان کردن این جنایت دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران آگاهی شهرستان دماوند سال 1380 در جریان قتل زنی قرار گرفتند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل وی آغاز شد. در ادامه تحقیقات مردی به نام علی به عنوان مظنون در این جنایت بازداشت شد. او هر گونه ارتباط با قتل این زن ر ا انکار کرد. در جریان تحقیقات ماموران مدارکی که نشان دهد وی در این قتل نقش داشته باشد، به دست نیامد و علی آزاد شد.

ماموران در تحقیقات بعدی افراد دیگری را هم به عنوان مظنون به پلیس آگاهی فراخواندند، اما از آنها اطلاعاتی درباره این جنایت به دست نیامد و همگی آزاد شدند.

ماموران همچنان در جست‌وجوی سرنخ‌هایی برای رازگشایی از این جنایت بودند تا این‌که با گذشت 15 سال از وقوع این جنایت چند روز پیش به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، علی همان نخستین مظنون بازداشت شده در این جنایت نقش داشته است. مخفیگاه او را شناسایی کردند و وی دستگیر شد.

سرهنگ شیخ‌مراد مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند دراین‌باره گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و این بار پس از سکوت 15 ساله به قتل زن جوان اعتراف و بیان کرد که به دلیل اختلافات قبلی، مقتول را با ضرباتی به سرش از پای درآورده و جسدش را از بالای پل به داخل رودخانه انداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها