سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: گل دقایق اول بازی تمرکز تیم ما را بهم ریخت. ضمن اینکه من فکر اشتباهات بچگانه بازیکنانم را نمی کردم.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۱
ازهواداران عذر می خواهم/ مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، پرویز مظلومی پس از شکست ۴ بر ۲ عصر روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم . گل زودهنگام تمرکز تیم ما را برهم زد. ما با اشتباهات خودمان باعث پیروزی پرسپولیس شدیم. به تیم حریف تبریک می گویم و عذرخواهی می کنم از هواداران.

وی ادامه داد: ما مشکلاتی داشتیم که امتیازات زیادی را از دست بدهیم. مصدومیت بازیکنان باعث شد این فرصت ها را از دست بدهیم. ما حتما برنامه داشتیم که توانسته ایم چندین هفته صدرنشین لیگ برتر باشیم. در این شرایط هیچکس مقصر نیست.

مظلومی در مورد اینکه استقلال نتوانسته امتیازات لازم را جمع کند گفت: موقعیت های گل ما بیشتر از پرسپولیس بود اما آنها از فرصت هایی که داشتند استفاده کردند اما ما نتوانستیم از آن همه موقعیت استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با این شکست شانس قهرمانی را از دست داده اید گفت: اصلا اینطور نیست و ما هنوز مدعی قهرمانی هستیم و قطعا در دیدارهای آینده تلاش خواهیم کرد تا به قولی که به هواداران داده ایم دست پیدا کنیم.

مظلومی در مورد اشتباهات مدافعان این تیم گفت: بازیکنانم تلاششان را کردند اما در این دیدار اشتباهاتی داشتند و فرصت هایی را به حریف دادند که همین امر باعث شد چهار گل دریافت کنیم. ما بعد از گل پرسپولیس فرصت داشتیم تا بازی را مساوی کنیم اما بازیکنانم استرس زیادی داشتند و نتوانستند از موقعیت هایی که داشتند استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
۰
۰
جدی جدی مثل اینكه واقعا حواست به بازی نبوده .با اون تعویضهات//كدوم موقعیت؟اگر مهدی رحمتی نبود كه دوباره6تایی یا شاید7تایی می شدیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها