دختر نوجوان هنگامی که به ملاقات دوست اینترنتی خود می‌رفت، نمی‌دانست در دام سه پسر شیطان‌صفت گرفتار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۸
دام شیطانی سه پسر برای دختری در لاین

به گزارش جام‌جم ، در آخرین روزهای سال گذشته دختر نوجوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

او به بازپرس جنایی گفت: چند روز قبل پسر جوانی مرا ربود و در خانه‌شان زندانی کرد و همراه دو همدستش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سه پسر شرور بعد از آزار و اذیت مرا در خیابان رها کرده و گریختند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات در این باره آغاز شد تا این که ماموران با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند دختر نوجوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته، اما ربودنی در کار نبوده است بنابراین از شاکی در پلیس آگاهی تحقیق شد که وی این بار گفت: ربودنی در کار نبود و از ترسم این حرف را زدم. گمان نمی‌کردم پسر جوان و دوستانش چنین نقشه شومی را طراحی و اجرا کنند. من چند ماه پیش از طریق لاین با پسر جوانی آشنا شدم. دوستی‌مان تلفنی و پیامکی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی که اعتمادم به وی جلب شد قرار گذاشتیم همدیگر را ببینیم.

وی اضافه کرد: روز حادثه به ملاقاتش رفتم. او مرا سوار خودرویش کرد تا گشتی در شهر بزنیم. بعد از ساعاتی به بهانه این که می‌خواهد مرا با خانواده‌اش آشنا کند، به خانه‌شان برد. در آنجا هر چه منتظر شدم، خبری از خانواده‌اش نشد. خواستم فرار کنم که او در را قفل کرده بود. مدتی بعد دو نفر از دوستانش به آن خانه آمدند و هر سه نفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

در تحقیقات پلیسی با توجه به این که مشخص شد آدم‌ربایی در کار نبوده، پرونده برای رسیدگی به اتهام آزار و اذیت دختر نوجوان به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. این در حالی است که پلیس همچنان در جست‌وجوی سه جوان آزارگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
۰
۰
اعدام

نیازمندی ها