تصور این‌که هرچه را که روی یک تخته وایت بورد می‌نویسید، همان لحظه با دیگران به اشتراک بگذارید، بسیار هیجان‌انگیز است. تخته هوشمند kapp 42 وسیله‌ای است که این تصور را به واقعیت تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۹

این تخته ۲۴ اینچی علاوه بر این‌که کار یک تخته ساده را برای نمایش نوشته‌های شما انجام می‌دهد، این امکان را فراهم می‌کند تا با گوشی‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و تصویر و نوشته‌های درج شده را به آنها انتقال دهد. همچنین این تخته هوشمند تصاویر را در حافظه خود ذخیره کرده و روی فضای ابری اختصاصی خود ذخیره‌ می‌کند. نکته جالب این ‌که kapp 42 امکان اتصال به ۲۵۰ گوشی مختلف را مهیا می‌کند که می‌تواند برای کنفرانس‌های بزرگ و سخنرانی‌های دانشگاهی بسیار مناسب باشد. این محصول قرار است تا پایان امسال وارد بازار شده و ۸۴۸ یورو قیمت خواهد داشت.

دستیار مچی غواص‌ها

غواصی از آن ورزش‌هایی است که با تمام جذابیت و تجهیزاتی که دارد باز هم می‌تواند خطرات خود را داشته باشد. برای همین یک همراه همیشگی که علائم حیاتی شما را زیر نظر داشته باشد و همچنین حرکات و نوع شنای شما را بررسی کند، برای چنین ورزشی الزامی است. ساعت هوشمند Suunto Zoop Novo که مخصوص غواصان طراحی شده است، تمام علائم حیاتی شما را در زیر آب ثبت کرده و در صورتی که این علائم به هر دلیلی از روند طبیعی خارج شود به اطلاع کاربر می‌رساند. این علائم شامل میزان اکسیژن دریافتی، ضربان قلب، میزان مصرف کالری، میزان دی‌اکسید موجود در تنفس و… است. اما عملکرد اصلی ساعت هوشمند Suunto Zoop Novo زمانی است که تمام مسیر طی شده در آب توسط غواص را آنالیز کرده و به‌صورت الگوریتم‌های ریاضی ثبت می‌کند.

استوانه‌ای از نور و صدا

لذت بردن از یک چراغ خواب زیبا که هم بتواند برایتان لالایی بخواند و هم نور مناسب برای کتاب خواندن را برایتان تامین کند برای هر کسی خوشایند است. لامپ Mulite S با طراحی خاص یک وسیله کاربردی جالب برای کسانی است که علاقه خاصی به گجت‌های مختلف دارند. این محصول در واقع سه کار را با هم انجام می‌دهد، زیرا علاوه بر چراغ سیار بودن، از طریق کابل و بلوتوث به تلفن همراه متصل شده و در نقش یک اسپیکر عمل می‌کند. همچنین در بدنه این دستگاه یک پاور بانک جاسازی شده که می‌توانید تلفن همراه خود را با آن شارژ کنید. لامپ Mulite S قابلیت تغییر رنگ نیز دارد و شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن مخصوص این دستگاه روی تلفن‌های همراه رنگ دلخواه خود را تنظیم کنید.

Mulite S از یک باتری 12هزار میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که علاوه بر تامین انرژی خود، به داد باتری‌ گوشی شما نیز می‌رسد. این محصول قرار است با قیمت اندک ۴۹ دلار وارد بازارهای خارجی شود.

دید در شب تلفن همراه

تا به حال فکر کرده‌اید مثل سربازهای فوق‌حرفه‌ای بتوانید در تاریکی مطلق محیط اطرافتان را ببینید؟ برای این‌ کار به تجهیزات نظامی احتیاج دارید که بتواند با استفاده از امواج مادون قرمز شب را مثل روز روشن کند. اما استفاده از چنین تجهیزاتی به همین راحتی‌ها نیست، پس بهتر است به دنبال راه‌حل راحت‌تری برای این کار باشید. دوربین Snooperscope با نصب شدن روی بدنه تلفن همراهتان به‌ عنوان یک لنز دید در شب، تصاویر دوربین گوشیتان را به رنگ سبز درآورده و هرچیزی را که در تاریکی شب پنهان شده برای شما به نمایش می‌گذارد. این لنز علاوه بر قابلیت دید در شب امکان تغییر حالت لنز دوربین را هم به شما داده و تا چهار برابر تصاویر را بزرگ‌تر نشان داده یا زاویه دید بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. این لنز به شارژ نیاز دارد و تا چهار ساعت فیلمبرداری مداوم را امکان‌پذیر می‌کند. این محصول ۱۴۰ دلار قیمت داشته و با تمام گوشی‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی سازگار است.

کداک پرتحرک می‌شود

شرکت کداک که در سال‌های خیلی دور یکه‌تاز دنیای دوربین‌ها بود، چند سالی است فعالیت خود را در صنعت دوربین‌های دیجیتال از سرگرفته است. این شرکت در آخرین تلاش خود برای بازگشت به چرخه این بازار دست به ساخت یک اکشن کمرا زده است. این محصول جدید که PIXPRO SP1 نام دارد قابلیت عکاسی ۱۴میلیون عکس با سرعت بسیار بالا را دارد. همچنین PIXPRO SP1 ضدآب بوده و بدون نیاز به قاب خاصی قابلیت عکسبرداری در عمق 10 متر زیر آب را دارد. اگر به هر دلیل این دوربین از ارتفاع دو متری سقوط کرد، لازم نیست نگران خراب شدن آن باشید ؛ چرا که سازندگان به قدر کافی آن را مقاوم ساخته‌اند. عملکرد مناسب در دمای ۱۰ درجه زیر صفر را هم به آن اضافه کنید تا خیالتان راحت شود که به این راحتی‌ها قرار نیست دوربین جدید کداک صدمه‌ای ببیند. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت full HD را دارد و با سرعت ده فریم بر ثانیه عکاسی می‌کند. این محصول قرار است ۳۳۰ دلار قیمت داشته باشد.

ارتباط با قهوه جوش

هیچ چیز مثل یک فنجان قهوه یا چای داغ زمان بازگشت به منزل بعد از ساعت‌ها کار مداوم نمی‌تواند خستگی را از تن خارج کند. اما معمولا کسی نیست که این فنجان داغ را به دست شما بدهد و خستگی تمام روز را از روی دوشتان بردارد. از طرف دیگر احتمالا انرژی لازم را برای این‌که خودتان دست به کار شوید ندارید. اما قهوه‌ساز هوشمند Behmor این امکان را به شما می‌دهد تا در هر جایی که هستید به‌صورت آنلاین آن را کنترل کرده و چند دقیقه قبل از ورود به منزل قهوه خود را آماده کنید. همچنین می‌توانید یک برنامه کامل به دستگاه بدهید تا نوشیدنی شما را در طول روز گرم نگه دارد. Behmor به شما این قابلیت را می‌دهد تا دمای دستگاه را تا ۲۱۰ درجه فارنهایت افزایش دهید. حتی شما می‌توانید ۱۵ ثانیه قبل از این‌که وارد خانه شوید، یعنی زمانی که لازم دارید تا پله‌ها را بالا بیایید قهوه جوش را آماده کرده و یک فنجان قوه تازه سرو کنید.

یک خواب آرام

تجربه خواب آرام و بی‌دردسر که طول شب به دلایل مختلف بیدار نشوید برای خیلی‌ها آرزوست. سیستم هوشمند کنترل خواب Mooring با استفاده از حسگرهایی که به تخت شما متصل می‌شود خواب شما را آنالیز کرده و با کنترل دما در زمان‌های مختلف، بهترین تجربه خواب را ممکن می‌کند. این سیستم کنترل دما با توجه به دمای بدن شما می‌تواند تشخیص دهد بهترین دمای ممکن در آن لحظه چیست. همچنین این سیستم از یک حسگر دو وضعیتی برای تخت‌های دو خوابه نیز بهره برده و می‌تواند به‌صورت همزمان دمای مناسب برای دو نفر را هم کنترل کند. علاوه بر اینها می‌توانید ساعت بیدار شدن خود را به Mooring بدهید تا در بهترین زمان ممکن با هشدارهای غیرصدایی شما را از خواب بیدار کند. می‌توانید برنامه خواب خود را در تلفن همراهتان هم ببینید تا متوجه شوید روند خواب مناسبی دارید یا خیر. سیستم کنترل خواب هوشمند Mooring قرار است تا پایان سال میلادی با قیمت ۱۶۹ دلار وارد بازار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها