بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال معتقدند اگر تیم‌های آرژانتین و برزیل به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا اضافه شوند، این مسابقات در سطحی حتی بالاتر از جام‌جهانی قرار می‌گیرد. همین اظهار نظر نشان‌دهنده اهمیت این مسابقات است.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۱

حال شرکت بازیسازی کونامی که پوشش تمام رقابت‌های اروپایی فوتبال را تحت عنوان بازی محبوب PES در اختیار دارد، این هفته نسخه اختصاصی جام ملت‌های اروپا یا همان UEFA Euro 2016 را روانه بازار خواهد کرد. این بازی که قرار است اول اردیبهشت در مرحله اول برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ۴ عرضه شود، یک شبیه‌سازی کامل از این مسابقات و با حضور تمام تیم‌های اروپایی است. به گفته کونامی، UEFA Euro 2016 یک قدم از PES 2016 نیز جلوتر قرار می‌گیرد و تمام نقایص آن نسخه را برطرف کرده است. گیمرها می‌توانند در قالب یک بازیکن، تیم یا مربی وارد این رقابت‌ها شوند و به‌صورت آنلاین و آفلاین برای فتح قاره سبز جدال کنند. روی جلد این بازی نیز ستاره ولزی رئال مادرید، گرت بیل قرار دارد.

بار دیگر بشر و فضا

P.O.L.L.E.N عنوانی در سبک کشف و گذار از زاویه دید اول شخص است که تمی علمی‌ ـ تخیلی داشته و روی هم رفته می‌توان آن را به‌عنوان بازی‌ای اتمسفریک، درگیرکننده و بشدت تعاملی دانست که قمر سیاره زحل به نام تایتان را بستر شکل‌گیری وقایع خود قرار داده است. شما در یک آزمایشگاه تحقیقاتی موسوم به M قرار دارید که به لطف گرافیک زیبا و پرجزئیات بازی از گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد. در محیط آزمایشگاه و سطح قمر تایتان اشیا یا نقاط بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید با آنها تعامل داشته باشید. هرچه بیشتر موفق به کشف و شناسایی این نقاط و تعامل با آنها شوید، به اطلاعات ریزتر و دقیق‌تری نسبت به رازی که زیر پوسته‌ این قمر نهفته دست خواهید یافت.

اگر از افرادی هستید که دوست دارند فیلم‌های منبع الهام بازی‌ها را نیز نگاه کنند، شایان ذکر است که آثاری چون Solaris، 2001: یک ادیسه‌ فضایی و Moon فیلم‌هایی است که سازندگان بازی به‌عنوان منابع الهام خود از آنها یاد کرده‌اند. بااین‌که به‌صورت عادی نیز می‌توانید تجربه‌ای لذتبخش از بازی داشته باشید، اما گفتنی است P.O.L.L.E.N به‌نوعی از اولین بازی‌های اختصاصی هدست‌های واقعیت مجازی که نسخه‌ HTC Vive آن بتازگی منتشر شده، به شمار می‌رود که بدون شک تجربه و لذتی وصف نشدنی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها