در مراسم BAFTA یا مراسم جوایز گیم آکادمی انگلستان مقام بهترین بازی سال به بازی Fallout 4 رسید.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۶

این بازی پیش از این در مراسم DICE Awards که در فوریه (بهمن) برگزار شده بود نیز توانست همین مقام را به‌دست بیاورد. جشنواره جوایز گیم بفتا هر ساله با همکاری آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلستان برگزار می‌شود که امسال از بین نامزدهای مهمی چون ویچر 3، راکت لیگ، Life is Strange، Everybody’s Gone to The Rapture و متال گیر سالید 5: فانتوم پین، مقام بهترین بازی سال به Fallout 4 رسید.

در همین مراسم، آقای جان کارمک، طراح بازی‌های Doom و Quake برای پیشکسوتی در هنرهای سه‌بعدی، جایزه فلوشیپ آکادمی را از آن خود کرد که بالاترین افتخاری است که بفتا هر سال به یک فرد اعطا می‌کند. افرادی که پیش از این توانسته‌اند این جایزه را از آن خود کنند، کسانی چون شیگرو میاموتو، ویل رایت، پیتر مولینیو و گِیب نیووِل بوده‌اند.

در جشنواره امسال، تیم‌های سازنده بازی‌های اساسین کرید: سیندیکت، بتمن: شوالیه آرکهام، Everybody’s Gone to the Rapture، متال گیر سالید 5 : فانتوم پین، ویچر 3 و Ori and the Blind Forest نامزد دریافت بهترین دستاورد هنری بودند که جایزه موردنظر به گروه آخر رسید. در بخش دستاورد صوتی، تیم‌های سازنده اساسین کرید: سیندیکت ، بتمن، Everybody’s Gone to the Rapture، متال گیر سالید 5: فانتوم پین، جنگ ستارگان: جبهه نبرد و ویچر3 نامزد بودند که جایزه آن به ... Everybody’s Gone رسید. در بخش بازی اول، بازی‌های Her Story، Keep Talking and Nobody Explodes، Lovers in a Dangerous Spacetime، Mini Metro، Ori and the Blind Forest و Prune نامزد شدند که برنده این بخش Her Story بود.

در بخش بازی مناسب خانواده نیز بازی راکت لیگ توانست مقام برتر را کسب کند. جایزه طراحی بازی نیز به Bloodborne، ساخته تیم FromSoftware رسید.

در بخش خلاقیت در بازی و همچنین بازی موبایل نیز سم بارلو با بازی Her Story توانست جایزه مرتبط را به خود اختصاص بدهد.

بهترین جایزه مولتی پلیر آنچنان که انتظار می‌رفت به بازی راکت لیگ داده شد و بهترین موسیقی نیز به بازی Everybody’s Gone… تعلق گرفت.

بازی Until Dawn در بخش مایملک اورجینال به مقام برتر رسیده و مِرل دندریج نیز در نقش کیت کالینز در بازی Everybody’s Gone… جایزه بهترین بازیگر را به خود اختصاص داد.

Prison Architect نیز بهترین بازی مزمن شناخته شده و راکت لیگ با پیشی گرفتن از بازی‌هایی چون فیفا و فورزا به عنوان بهترین بازی ورزشی شناخته شد. جایزه بهترین داستان نیز به بازی Life is Strange تعلق گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها