فیلم: وروجک‌ها
کد خبر: ۸۹۵۶۶۰

طعم: آبنبات چوبی

کارگردان: فرزاد اژدری

بازیگران: علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، توفان مهردادیان، مهدی احمدی و کیمیا حسینی

در سال‌های قحطی سینمای کودک، باید قدر کوچک‌ترین تلاش و اقدام در این زمینه را دانست. از این رو فیلم وروجک‌ها که این روزها در برخی سینماهای کشور روی پرده است را باید دید. فیلم درباره خواهر و برادری به نام‌های ساینا و سیناست که پدر و مادرشان را با رفتار‌های ناشایست و نادرست اذیت می‌کنند و در ادامه داستان درگیر ماجراهایی بامزه می‌شوند.

نمایش: فرار از زندان

طعم: چیپس خانگی

کارگردان: عباس عبدالله‌زاده

محل اجرا: سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران

ساعت اجرا: 20

داستان نمایش درباره دو زندانی افغان است که به‌دلیل یک سوء‌تفاهم، توسط سربازان آمریکایی دستگیر و زندانی می‌شوند و حدود هفــت‌سال را در زندان به سر می‌برند. تا این‌که تصمیم می‌گیرند از زندان فرار کنند.

ماجرا در فضایی کاملا کمدی و شادی‌آور روایت می‌شود و می‌تواند آخر هفته شادی را برای شما رقم بزند. ضمن این‌که موسیقی این نمایش هم فوق‌العاده جذاب و تلفیقی از موسیقی افغانستان همراه با سازهای سنتی این کشور و سازهای مدرن و الکترونیک است.

حاج قاسم

به کوشش: علی اکبری مزدآبادی

انتشارات: یازهرا(س)

طعم: کلمپه کرمانی

بی‌تردید نام حاج قاسم سلیمانی که به میان می‌آید برای خیلی‌ها جذاب است، هواداران او و مشتاقان دانستن درباره زندگی و شخصیت این فرمانده مردمی فقط در زادگاهش کرمان و ایران هم محدود نمی‌شوند، حالا اگر می‌خواهید درباره این سردار جهانی ایران‌زمین بیشتر بدانید، آخر هفته‌تان را به مطالعه این کتاب اختصاص دهید. کتاب «حاج قاسم» حاوی سخنرانی‌های این شخصیت چندوجهی و تاثیرگذار از دوران دفاع مقدس تا دوره اخیر است که از دل این سخنرانی‌ها خاطراتی که در آن نقل شده با ذکر منبع و ماخذ در این کتاب آمده است، این کتاب در 168 صفحه منتشر شده که بیش از 80 عکس نیز به صورت رنگی در صفحات این کتاب 7500تومانی قرار گرفته است.

موسیقی: آلبوم دخت پری‌وار

خواننده: علیرضا قربانی/ آهنگساز: مهیار علیزاده

طعم: شربت به‌لیمو

فعلا از کنسرت‌های پرمخاطب در پایتخت خبری نیست و ساز خواننده‌ها و نوازندگان از هفته آینده کوک می‌شود پس عجالتا اگر اهل موسیقی سنتی و ایرانی هستید تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی، با نام «دخت پری‌وار» را بخرید و گوش کنید، این آلبوم را را مهیار علیزاده ساخته و تنظیم کرده است. آلبوم «دخت پری‌وار» دارای 12قطعه به نام‌های «پرده‌نشین»، «دریای بی‌پایان»، «مرثیه»، دوستت دارم»، «عتاب یار»،« نگاه»، «راز»، «دلتنگ»، «صبح آزادی»، «گمگشته»، «سودای عاشقی» و «دخت پری‌وار» دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها