علیرضا خمسه بازیگر نقش نصرت در سریال «بیمار استاندارد» معتقد است این سریال شبیه به هیچ سریال دیگری نبود.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۲

خمسه درباره نقشش در این سریال به فارس گفت: شخصیتی که من بازی می‌کردم فضایی برای ادا و حرکات کمیک نداشت اما سعید آقاخانی عنصر طنز را به‌گونه‌ای حساب شده به این قصه اضافه کرد که مخاطب نوروزی با دیدن آن لبخند بر لبانش بنشیند.

این بازیگر درباره ویژگی‌های سریال بیمار استاندارد گفت: یکی از محاسن «بیمار استاندارد»‌ این بود که به هیچ سریالی ربطی نداشت و مهم‌ترین ویژگی‌اش این بود که شبیه به هیچ سریال دیگری نبود و به عبارتی خیلی خاص بود. از همان ابتدا عوامل به این فکر کرده بودند که باید سریالی متفاوت بسازند.

خمسه ادامه داد: هدف گروه تهیه و تولید این سریال، ساخت اثری خوب بود و ما اصلا به رقابت فکر نمی‌کردیم که فلان کارگردان در ایام نوروز اول می‌شود یا نه. باید نوعی فرهنگ‌سازی شود که همه نوع خوراک روحی روانی و فرهنگی مردم در سریال‌ها ارزش‌گذاری شود و مخاطبان از هر نوع سلیقه‌ای، سریال مورد علاقه خود را برای تماشا انتخاب کنند. اما ما در مسائل فرهنگی خود را از مسائل رقابتی منزه می‌دانیم برای مثال من به عنوان یک بازیگر چه تفاوتی با مهدی هـاشمی دارم که برخی مجله‌ها ما دو نفر را در گوی رقابت قرار می‌دهند؟‌!

علیرضا خمسه با اشاره به این که سریال بیمار استاندارد می‌توانست یک فیلم سینمایی خوب باشد، تاکید کرد: این سریال قصه خوبی داشت اما باز هم می‌توانست در قصه‌پردازی، قوی‌تر عمل کند، اما به عبارتی باید بگویم در مورد این سریال ظرف و مظروف با یکدیگر تناسبی نداشت.

نقش‌های مشابه بازی نمی‌کنم

هومن حاجی‌عبداللهی نقش داوود در سریال بیمار استاندارد را غیرقابل تکرار دانست و گفت: نقش داوود در سریال بیمار استاندارد را به انتخاب خودم بازی کردم. چهار قسمت ابتدایی فیلمنامه را خواندم و سعید آقاخانی همان زمان چند نقش را به من پیشنهاد کرد و خودم نقش داوود را انتخاب کردم. تکلیف شخصیت‌های این سریال از ابتدا مشخص بود و داستان پرگرهی داشت که مخاطب از ابتدا نمی‌توانست انتهای آن را حدس بزند. این بازیگر با تاکید بر این نکته که تلویزیون می‌تواند سطح سلیقه مخاطب را افزایش دهد، از مخاطبانی که سریال‌های تلویزیونی را صرفا برای سرگرمی تماشا می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مخاطبان تلویزیون برنامه‌ای را موفق می‌دانند که خستگی روزمره آنها را از بین ببرد و دوست ندارند بعد از تماشای یک اثر تلویزیونی، فکر کنند و از قوه تفکرشان بهره بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها