معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح ملی کاهش طلاق در کشور گفت: شهرستان‌های چالوس و بابلسر پایلوت اجرای این برنامه می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۹

به گزارش فارس، علیرضا یونسی دیروز در جلسه شورای اجتماعی چالوس با اشاره به فزونی آسیب اجتماعی طلاق در کشور، اظهار کرد: طلاق درد و رنجی ‌است در دنیا که همانند درد جانکاهی بر جان خانواده‌ها افتاده و در برخی شهرستان‌ها در حال تسری است. وی با بیان این‌که نرخ طلاق و ازدواج در چالوس در مقایسه با وضعیت استانی مناسب نیست، بیان کرد: این واقعیت وجود دارد که انسان وقتی درد را بفهمد به‌دنبال درمانش می‌رود و امروز دیگر این درد جانکاه معضلات طلاق برای ما ملموس است.

این مسئول تعامل و کمک عمومی برای کاهش تعداد طلاق در کشور را ضروری خواند و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از طلاق‌ها با گذشت، مدارا کردن، قناعت و داشتن عشق به‌معنای حقیقی کلمه بین زوجین می‌تواند به‌حداقل برسد و در حقیقت می‌توان براحتی این پدیده را کنترل کرد.

یونسی اجرای طرح ملی کاهش طلاق را در کشور یکی از راهکارهای مبارزه با این پدیده خواند و افزود: با ابلاغ این طرح به استان مازندران، بهزیستی به‌عنوان متولی این برنامه معرفی شد و باید کاری کرد تا این طرح ملی بومی‌سازی شده و در شهرستان‌ها نیز قابلیت اجرا پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این‌که قرار بود شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مازندران به‌عنوان پایلوت طرح ملی کاهش طلاق معرفی شوند، اضافه کرد: با توجه به این‌که مسئولیت اصلی در اجرای این طرح با فرمانداران است و با توجه به نامساعد بودن شرایط جسمی فرماندار فریدونکنار در حال حاضر چالوس به‌عنوان پایلوت اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها