پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال از شهرآورد 82 می‌گویند

زیبا می‌شود شک نکن

مهاجم پر‌سپولیس معتقد است تیمی که پیروز داربی شود به احتمال 90 درصد می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاورد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۶
طارمی: دربی را نمی بریم!

به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی طارمی در نشست خبری درباره داربی 82 پایتخت، اظها‌ر کرد: داربی بازی حساسی است و نمی‌توان آن را با سایر بازی‌های دیگر مقایسه کرد. این داربی نسبت به بازی‌های دیگر حساس‌تر هم خواهد بود چرا که این دو تیم هم امتیاز هستند و برای قهرمانی می‌جنگنند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: به نظرم تیمی که پیروز داربی شود حدود 90 درصد قهرمان لیگ برتر خواهد بود، اما این طور نیست که تیم بازنده از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شود.

مهدی طارمی در ادامه با اشاره به تمدید قراردادش با سرخپوشان، اظها‌ر کرد: وکیلم صحبت‌ها و توافق اولیه با طاهری را انجام داده است من در حال‌ حاضر به فکر قرارداد نیستم،‌ بلکه تمام تمرکزم را روی لیگ و آقای گلی گذاشته‌ام تا بتوانیم با به دست آوردن جام آن را به هادی نوروزی تقدیم کنیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: فکر می‌کنم شوکی که در ابتدای فصل به ما وارد شد، در نهایت منجر به همدلی و رفاقت بچه‌ها شد تا جام را به روح هادی تقدیم کنیم.

مهاجم تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره این که اگر گل بزند آن را به چه کسی تقدیم می‌کند، گفت: من هر وقت گل می زنم آن را به مادرم تقدیم می‌کنم و اگر در این بازی گلزنی کنم آن را به مادرم تقدیم خواهم کرد.

طارمی همچنین در خصوص شرایط تیم فو‌تبا‌ل استقلال، خاطر‌ نشان کرد: من سه داربی را بازی کرده‌ام و در هیچ یک از آنها به استقلال فکر نکرده‌ام. دوست دارم تمرکزم را روی خودم و تیمم قرار دهم و هر زمانی که به میدان رفتیم آن موقع به استقلال فکر کنم. من منتظر روز بازی خواهم ماند.

وی افزود: در بازی رفت چند بازیکن جدید داشتیم که برای اولین بار در شهرآورد به میدان می‌رفتند. فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و کمال الدین کامیابی ‌یا در ابتدای بازی خوب نبودند و هر چقدر به اواخر این دیدار نزدیک می‌شدیم عملکرد آنها نیز بهتر می‌شد. مطمئنا کسی که در داربی حضور پیدا نکرده است شرایط برایش خیلی حساس است، ولی مطمئن باشید که در این دیدار شرایط خیلی فرق می‌کند و این گونه نیست که ما بی تفاوت بازی را آغاز کنیم.

مهاجم تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با بیان این که اگر بخواهیم استقلال را ببریم باید خوب تمرین کنیم، تصریح کرد: ما باید خوب تمرین می کردیم، ولی این کار را انجام ندادیم و در یک هفته‌ اخیر اصلا خوب تمرین نکردیم و اگر با این شرایط به داربی برویم بازی را نخواهیم برد. بحث انگیزه مطرح نیست اما به نظرم در هفته‌ گذشته بی تفاوت تمرین می‌کردیم و تمریناتمان مثل همیشه نبود. این در حالی است که پر‌سپولیس همواره خوب تمرین می‌کرد و تیم‌های حریف را تحت سلطه داشت در حالی که برای دیدار مقابل استقلال چنین شرایطی را نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها