پرونده ده مرد نقابدار که با حمله به تاجر الماس بیش از 5/3 میلیارد تومان الماس سرقت کرده بودند، برای رسیدگی در اختیار بازپرس داداسرای ویژه سرقت تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۶

به گزارش جام‌جم،بر اساس محتویات پرونده، مرد تاجر قصد داشت الماس هایش را بفروشد که از طریق یکی از دوستانش توانست با مرد دلالی برای فروش به توافق برسد. قرار شد مرد دلال در برابر دریافت 50 میلیون تومان، الماس‌ها را در بازار برایش بفروشد. چند روزی از این موضوع نگذشته بود که مرد دلال با وی تماس گرفت و اطلاع داد یک مرد ترکیه‌ای خواستار معامله با اوست. بنابراین برای عصر روز بیست و نهم بهمن سال94 با وی قرارگذاشت.

تاجر الماس با اطلاع از این موضوع همراه وکیلش به دفتر کارمرد ترکیه‌ای در یکی از محله‌های سعادت‌آباد تهران رفت.

در جریان این ملاقات، وکیل مرد ترکیه‌ای الماس‌ها را بررسی کرد و با پی بردن به اصل بودن الماس‌ها، با آنها وارد معامله شد. قرار بود او سه میلیارد و 500 میلیون تومان به تاجر الماس بپردازد که ساعاتی بعد در چوبی دفتر وکالت شکسته شد و ده مرد نقابدار با اسپری اشک‌آور و تهدید چاقو و قمه به سمت آنها حمله کردندو با سرقت کیف پر از الماس متواری شدند. در پی تماس تاجر الماس با پلیس، ماموران به دفتر مرد ترکیه‌ای اعزام شدند و موضوع را بررسی کردند که طرفین پرونده به بیان اظهارات مشابه پرداختند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات برای دستگیری ده مرد نقابدار آغاز شد اما تلاش ‌ها بی نتیجه ماندو این بار پرونده با عدم‌صلاحیت رسیدگی برای ادامه تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت ارسال شد.

تحقیقات در این باره در شعبه چهارم بازپرسی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها