درگیری زن جوان با نامزد شیشه‌ای، با قتل پسر جوان پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۱

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 40 دقیقه سه‌شنبه ماموران از قتل مردی در خانه‌ای در غرب تهران باخبر شدند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض با حضور در واحد 19 مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، مشاهده کردند مردی 33 ساله با ضربه‌های چاقو به گلویش به‌قتل رسیده است.

در ادامه موضوع به ایلخانی، کشیک قتل دادسرای جنایی اطلاع داده شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که مقتول شهرام نام دارد و در خانه زن 32 ساله‌ای به نام شهرزاد به قتل رسیده است.

تحقیقات از شهرزاد آغاز شد که او در اظهاراتش گفت: چهار سال قبل شوهرم فوت کرد. مدتی بعد با برادر یکی از دوستانم به نام شهرام آشنا شده و با او نامزد کردم. اما مدتی پیش متوجه شدم شهرام معتاد شده و چند بار از او خواستم اعتیادش را ترک کند که هیچ توجهی به حرف‌هایم نکرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

وی اضافه کرد: شهرام همچنان اصرار می‌کرد با وی ازدواج کنم. ساعت 11 دوشنبه شب شهرام در حالی که غذا خریده بود، به خانه‌ام آمد. با هم شام خوردیم. یک ساعتی ماند و بعد رفت. دو ساعت و نیم بعد دوباره به خانه‌ام آمد. زمانی که در آپارتمان را باز کردم گلویش خون‌آلود و زخمی شده بود. با دیدن او شوکه شدم. بسرعت او را داخل خانه منتقل کردم. به اورژانس زنگ زدم و کمک خواستم. امدادگران با حضور در خانه‌ام در تلاش بودند تا او را نجات دهند، اما بی‌فایده بود و شهرام تسلیم مرگ شد. حتی ماجرا را به پلیس هم خبر دادیم.

در حالی که زن جوان مدعی بود در مرگ شهرام نقشی نداشته، ماموران برای رازگشایی از این جنایت به تحقیق از ساکنان مجتمع مسکونی پرداختند که مشخص شد همسایه‌ها نیمه شب، از خانه شهرزاد صدای درگیری شنیده‌اند. در ادامه کارآگاهان جنایی با در نظر گرفتن به‌هم‌ریختگی خانه و گفته‌های همسایه‌ها متوجه شدند این زن دروغ می‌گوید. بنابراین زن جوان مورد بازجویی قرار گرفت تا این‌که به قتل شهرام اعتراف کرد.

شهرزاد در باره انگیزه‌اش از جنایت گفت: آن شب شام را با هم خوردیم و او رفت. نیمه شب که دوباره به خانه‌ام آمد متوجه شدم او شیشه خریده و می‌خواهد آن را در خانه‌ام مصرف کند. با هم دعوا کردیم و خواستم خانه‌ام را ترک کند که توجهی نکرد. می‌خواستم موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهم. شهرام متوجه این موضوع که شد مرا به باد کتک گرفت. شهرام از قبل چاقویی را تهیه کرده و در داخل جاکفشی خانه‌ام گذاشته بود. در جریان درگیری‌مان سراغ چاقو رفت و آن را برداشت. بعد با همان چاقو به سمتم آمد و مرا به مرگ تهدید کرد. در یک لحظه توانستم دسته چاقو را بگیرم، اما ناگهان تیغه چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد. غرق در خون بود. می‌خواستم نجاتش دهم؛ بنابراین با اورژانس تماس گرفتم، اما تلاش امدادگران بی‌نتیجه بود و او فوت کرد.

تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها