تلاش‌های حیدرالعبادی، نخست‌وزیر عراق در جلب موافقت پارلمان با فهرستی از وزیران تکنوکرات که به پارلمان داده بود، با شکست روبه‌رو شد. در مقابل فراکسیون‌های پارلمان، فهرست جدیدی از نامزدها برای پست‌های وزارتی به نخست‌وزیر پیشنهاد کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۸

در همین زمینه، سعد الحدیثی، سخنگوی دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق گفت: حیدرالعبادی، اسامی نامزدهای بیشتر فراکسیون‌های سیاسی را دریافت کرده و به اجرای یک روند مقایسه و تصمیم‌گیری برای انتخاب فهرست جدید از بین اسم‌هایی که قبلا به پارلمان ارائه کرده و اسامی جدیدی که فراکسیون‌ها تقدیم کرده‌اند، خواهد پرداخت. از سوی دیگر، وزیران جریان صدر در دولت عراق از تقدیم استعفای خود به حیدر العبادی، نخست‌وزیر این کشور خبر دادند و ماندن در دولت جدید را بازتولید فساد و شکستی دیگر توصیف کردند.

در خبر دیگری اعلام شد، دو خودروی بمبگذاری شده در مناطق الشیخ عمر و سطیح در مرکز و شرق بغداد، پایتخت عراق منفجر شد. به دنبال وقوع این دو انفجار، سه شهروند عراقی کشته و ده نفر دیگر بشدت مجروح شدند. منابع بیمارستانی اعلام کردند به دلیل شدت انفجارها، احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها