اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «تور» برای قسمت تازه خود، با یک سری تغییرات جدید و کلی همراه می شود. بازیگران و کاراکترهای تازه ای به فیلم اضافه می شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۶
تغییرات تازه در مجموعه فیلم «تور»

به گزارش جام جم آنلاین ، حداقل سه کاراکتر و بازیگر تازه به ماجراجویی های قسمت سوم این مجموعه فیلم می پیوندد و ماجراهای داستان را به سمت جدیدی می برد.

کاراکتر ابرقهرمان هالک که قرار است به صورت مستقل در یک فیلم سینمایی ظاهر شود، در «تور 3» به کمک کاراکتر ابرقهرمان تور می آید. نقش هالک را مارک روفالو بازی خواهد کرد.

تهیه کنندگان فیلم هم چنین در حال مذاکره با کیت بلانشت بازیگر اسکار گرفته سینما هستند، تا یک نقش مهم و جدید «تور 3» را به او بدهند. اما هنوز اطلاعاتی در باره کاراکتر او در فیلم، در دست نیست.

به نوشته امپایر آنلاین، تسا تامسن بازیگر سیاه پوست سینما که مدتی قبل اکشن ورزشی «کرید» را روی پرده سینماها داشت، قرارداد بازی در قسمت سوم «تور» را امضا کرد. از نوع نقش او هم در فیلم، اطلاعاتی در دست نیست.

در عین حال، ناتالی پورتمن و تام هیدلستون از قسمت های قبلی، در سومین قسمت فیلم هم حضور دارند و نقش های قبلی شان را تکرار می کنند. کریس همسورث هم همان تور داستان خواهد بود.

تایکا وایتی «تور 3» را براساس فیلم نامه ای از استفانی فولسوم کارگردانی می کند. با آن که زمان شروع فیلم برداری این اکشن کمیک استریپی اعلام نشده، اکتبر سال 2017 به روی پرده سینماها می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها