شاهرخ خان می گوید زمانی که همسرش گوری خان تهیه کننده فیلمی از اوست، با خیال راحت جلوی دوربین می رود و هنگام بازی استرس ندارد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۱
خیال راحت شاهرخ خان

به گزارش جام جم آنلاین ، صحبت تازه این خان بزرگ بالیوود در حالی است که فیلم تازه اش «فن/ طرفدار» همین روزها به روی پرده سینماهای هند می رود.

این کمدی اکشن که نوعی فیلم در فیلم است، در شرکت فیلم سازی خود شاهرخ خان تولید شده که همسرش هم یکی از مدیران آن است.

به گفته شاهرخ خان:« گوری تهیه کننده جدی و خیلی خوبی است. در عین حال، او خیلی خوب با روحیات من آشناست و می داند چه زمانی استرس پیدا می کنم.»

این بازیگر 50 ساله سینما، عقیده دارد وقتی همسرش تهیه کننده فیلمی از اوست، حال و هوای پشت صحنه رنگ و بوی خانوادگی به خودش می گیرد.

اظهارات تازه شاهرخ خان در حالی است که وی با بزرگ ترین و سرشناس ترین تهیه کنندگان و شرکت های فیلم سازی صنعت سینمای هند همکاری داشته است.

با این وجود، منتقدان و رسانه های گروهی بعید می دانند این اظهارات باعث آزردگی خاطر این تهیه کنندگان و شرکت های بزرگ فیلم سازی شود.

رسانه های گروهی هند از شاهرخ خان مسلمان به عنوان بازیگری خوش اخلاق اسم می برند که اهل خانواده است و بزرگان سینمای هند او را مثل فرزند خود می دانند.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، در «فن/ طرفدار» شاهرخ خان در دو نقش متفاوت بازی می کند. یکی از این دو نقش، یک سوپراستار مطرح سینما و دیگری، نقش طرفدار پروپا قرص این بازیگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها