مردی که به خاطر سوءظن همسرش را در تعطیلات نوروز به قتل رسانده بود، در جلسه بازپرسی به تشریح جنایت خود پرداخت.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۵
قتل همسر به خاطر پیامک تبریک عید

به گزارش جام‌جم ، ششمین روز فروردین امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران تماس گرفت و از وقوع درگیری میان زوج جوانی در خیابان نبرد شمالی خبر داد.

در ادامه ماموران کلانتری سلیمانیه در محل درگیری حاضر شدند که مردی زخمی در را باز کرد. ماموران وارد خانه شده و مشاهده کردند زن جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده است. در این مرحله ماموران ماجرا را به ایلخانی، کشیک قتل دادسرا گزارش کردند. در ادامه با حضور امدادگران اورژانس در محل جنایت مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد.

متهم به قتل پس از بهبودی برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او در تحقیقات قضایی گفت: هنوز باورم نمی‌شود چطور همسرم را کشتم. احساس می‌ کنم یک سوءظن منجر به این جنایت شد. همسرم فوت کردو خودم نیز در انتظار مجازات تلخ اعدام قرار دارم. مدتی بود که من و همسرم با هم اختلاف‌هایی داشتیم و مدام گوشی و تماس‌های تلفنی او را چک می‌کردم. همسرم از این رفتارم و بدگمانی‌های مداوم و بی‌خودی‌ام خسته شده بود و همین موضوع منجر به درگیری‌هایی میان ما شده بود.

وی اضافه کرد: چند روز پیش از جنایت دو چاقو خریده وآن را در خانه گذاشتم. فکر نمی‌کردم با همان چاقو‌ها دست به این جنایت بزنم. آن روز همسرم خوابیده بود و من هم خودم را به خواب زدم. دیدم گوشی‌اش را کناری گذاشت و دقایقی بعد دوباره به سمت آن رفت. همان موقع بیدار شدم و به سمتش رفتم و گوشی را از دستش گرفتم. آن را چک کردم که پیامک‌های تبریک عید بود و او به رفتارم اعتراض کرد. مشاجره‌مان بالا گرفت و با برداشتن یکی از دو چاقویی که خریده بودم به همسرم حمله کرده و او را با ضربه‌های چاقو به شدت زخمی کردم که او فوت کرد. در این درگیری خودم هم زخمی شده بودم .

متهم با دستور بازپرس جنایی روانه بازداشتگاه پلیس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها